رضاوند و کاپیتانی در استقلال؛ رویای محالی که شدنی است!

رضاوند و کاپیتانی در استقلال؛ رویای محالی که شدنی است!

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است در بازی امروز استقلال در برابر ذوب آهن، آرش رضاوند بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود ببندد!

به گزارش فوتبالی، استقلال باید در هفتمین بازی خود در لیگ بیست و چهارم به مصاف ذوب آهن برود و به کسب 3 امتیاز تقابل با گاندوهای اصفهانی نیاز مبرم دارد. آبی‌ها با جواد نکونام امتیازهای جبران‌ناپذیری را از دست دادند و حالا برای اینکه از کورس مدعیان بیش از این عقب نیفتند و البته به جایگاه خود در جدول رده‌بندی سر و سامانی ببخشند باید هرطور شده ذوب آهن را شکست دهند.

باتوجه به اینکه سیدحسین حسینی با محرومیتی عجیب توسط مدیران استقلال روبه‌رو شده و تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند آبی‌ها را در مسابقات مختلف و تمرینات همراهی کند حالا باید ببینیم به جای او چه بازیکنی بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازوی خود می‌بندد. 

روزبه چشمی هم که مصدوم است و تا چند هفته آینده امکان همراهی تیمش را ندارد.

در این میان میلاد زکی‌پور و آرش رضاوند دو بازیکنی هستند که نسبت به سایر هم‌تیمی‌های خود سابقه حضور بیشتری را در استقلال دارند و به این ترتیب باید یکی از این دو نفر بازوبند کاپیتانی آبی‌ها را در جدال با ذوبی‌ها بر بازوی خود ببندند! 

شاید این دو بازیکن این اتفاق مهم را در رویای خود هم نمی‌دیدند که روزی کاپیتان استقلال شوند اما با تصمیم اعجاب‌برانگیز احمد شهریاری درباره حسینی، گویا این امر در حالی عملی شدن است! 

نکته جالب این است که هم زکی‌پور و هم رضاوند حسابی مورد هجمه هواداران استقلال قرار دارند و به نوعی طرفداران نسبت به عملکرد این دو بازیکن در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر رضایت کامل ندارند! 

9098