آرش رضاوند در گفت و گو با فوتبالی: حیف شد که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد

آرش رضاوند در گفت و گو با فوتبالی: حیف شد که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - از نگاه هافبک آبی های تهرانی، در کنار هم بودن مجموعه باشگاه استقلال و اتحاد تیمی باعث کسب نتایج خوب می‌شود 

سوال اول خبرنگار فوتبالی از آرش رضاوند درباره بازی بعدی استقلال که مقابل هوادار است. 

رضاوند درباره این بازی می‌گوید:" بازیهای لیگ برتر واقعا سخت است.  من با چندین بازیکن که لژیونر بودند صحبت کرده‌ام و آنها هم چنین نظری دارند. می‌گویند لیگ ایران با لیگهای دیگر قابل قیاس نیست چون لیگ سخت و انرژی بری است. هر بازی هم شرایطش فرق می کند و اصلا نمی توان پیش‌بینی کرد. نمی توانیم بگوییم چون فلان بازی را برده‌ایم این بازی را می بریم و یا بالعکس. ولی ما در تیم بزرگ استقلال بازی می‌کنیم. برای بردن به زمین می‌رویم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و ببریم."

هافبک استقلال جمله علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته بود استقلال شایسته‌ترین تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود را تایید می‌کند:" صد در صد همینطور است. استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شد و می‌توانست در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. از همه مهمتر اینکه استقلال عقبه بزرگی داشت. واقعا جایش در این رقابتها خالی است. دود نبودن استقلال در چشم ما بازیکنان و هواداران می‌رود چون در این چند ساله همه بازیها متمرکز بوده ولی امسال بازیها رفت و برگشت بود و سه بازی مرحله گروهی در ایران برگزار می‌شد. به نظر من یکی از بازیهای جذاب برای یک فوتبالیست، لیگ قهرمانان آسیاست که متاسفانه استقلال در این رقابت ها حضور ندارد. اینکه هواداران برای این بازی‌های مهم حضور دارند حس و حال خوبی برای ما و جو وحشتناکی برای حریفان است. حیف که ما نیستیم."

از رضاوند درباره کار با نکونام در استقلال پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" نکونام مربی حرفه‌ای است. کار کردن با او باعث پیشرفت بازیکن می‌شود. او برای تیمش وقت زیادی می‌گذارد. امیدوارم از نکات فنی که نکونام به ما می گوید بهره ببریم و سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم."

با توجه به رفع شدن سوتفاهم ها بین خطیر و نکونام، طبیعی است که حواشی استقلال کمتر هم بشود. موضوعی که رضاوند هم آن را قبول دارد:" هر چه مجموعه به هم نزدیکتر باشند به نفع بازیکنان، مدیران و هواداران است.ما یک تیم هستیم و باید همه در کنار هم باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم."

به عنوان سوال آخر از رضاوند پرسیدیم استقلال با وجود اینکه در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را نگرفته و ترکیب فصل گذشته تقریبا حفظ شده و استقلال نتایج خوبی گرفته است. رضاوند در این باره گفت:" من همیشه گفته‌ام که ما محبی و قائدی که دو بازیکن کلیدی تیم بودند را از دست دادیم اما در حال حاضر هم بازیکنان خوبی داریم. همچنین کادر فنی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم."

6768