10 گل برتر استقلال به ذوب‌آهن در لیگ برتر؛ چه خاطراتی (ویدیو)

10 گل برتر استقلال به ذوب‌آهن در لیگ برتر؛ چه خاطراتی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی -  استقلال برابر ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر، گل زیبا کم نزده است. گلهایی که به یاد آوردن برخی از آنها که در چند دوره ابتدایی لیگ برتر بوده، کار بسیار سختی است. 

«فوتبالی» در مرور 46 رویارویی دو تیم در این رقابتها، این 10 گل استقلال را به عنوان ویژه، انتخاب کرده است. هر 2 گل آبی‌ها با ضربات شجاعیان و اسماعیلی در بازی رفت لیگ نوزدهم و در فولادشهر، شوت دقیق جباری در بازی رفت لیگ هشتم، مانور دیدنی غفوری در بازی رفت لیگ هجدهم و ضربه سر درخشان میداودی در بازی رفت لیگ دهم، هم شایستگی قرار گرفتن در این فهرست را داشتند.

* گوستاوو بلانکو/ بازی برگشت لیگ 23

  ارسال فخرالدینی با دخالت مدافع ذوب‌آهن، جلوی پای سلمانی افتاد. کنترل بد او و سپس دخالتش، توپ را به بلانکو در حوالی خط محوطه جریمه رساند و ضربه پای چپ دیدنی او، در چالش مانکن فروزان به تور دروازه رسید.

* آرمین سهرابیان/ بازی رفت لیگ 23

  حرکت یامگا و پاس عرضی او، پشت به دروازه نصیب حامدی‌فر شد. او توپ را به بیرون از محوطه جریمه برای سهرابیان فرستاد و شوت دیدنی و روی پای چپ این بازیکن از حدود 25 متری به گوشه دروازه ذوب‌آهن رفت. 

* وریا غفوری/ بازی رفت لیگ 18

  توپگیری استقلال در مرکز زمین با پاس اسماعیلی به روح‌الله باقری رسید. او با یک تکل، توپ را درون محوطه جریمه برای غفوری فرستاد و شوت زمینی و بی‌نقص شماره 21 به گوشه پایین دروازه رشید مظاهری رفت و تبدیل به گل اول بازی شد.

* کوین یامگا/ بازی رفت لیگ 21

  اولین بازی کوین یامگا برای استقلال در لیگ برتر و اولین گل. توپ روی خط محوطه جریمه به یامگا رسید. او که پشت به دروازه بود، 180 درجه چرخید و با یک ضربه دقیق، توپ را دور از دستان فرعباسی تبدیل به گل کرد.

* محمد نوازی/ بازی رفت لیگ 7

  استقلال حوالی خط وسط زمین، صاحب یک ضربه آزاد شد. محمد نوازی، پشت توپ قرار گرفت و آن را مانند همه ضرباتش به سمت دروازه حریف فرستاد. توپ به قدری چرخش داشت که مدافع و دروازه‌بان ذوب‌آهن را به اشتباه انداخت و وارد دروازه شد.

ذوب آهن</a>

* علی سامره/ بازی رفت لیگ 4

  سامره پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد. کمی با آن به سمت راست حرکت کرد و سپس با یک شلیک ناگهانی، دروازه‌بان ذوب‌آهن را تسلیم کرد. توپ او به زیر طاق دروازه میزبان رفت و تک گل استقلال را رقم زد.

* رضا عنایتی/ بازی برگشت لیگ 5

  اشتباه مدافعان ذوب‌آهن باعث شد سیاوش اکبرپور در یک‌سوم دفاعی میزبان صاحب توپ شود. پاس او به عنایتی رسید و شماره 11 پس از کنترل توپ، بلافاصله با پای چپ و ضربه‌ای فنی تور دروازه رقیب را لرزاند.

* حسین کاظمی/ بازی رفت لیگ 8

  استقلال با خطای نگه داشتن توپ دروازه‌بان حریف، صاحب یک ضربه آزاد از حوالی خط محوطه جریمه شد. پاس کوتاه بازیکن این تیم با ضربه حسین کاظمی همراه شد که پس از برخورد به تیر عمودی، وارد دروازه شد.

* آرش برهانی/ بازی برگشت لیگ 10

  توپ در میانه‌های زمین در یک فعل و انفعال به آرش برهانی رسید. او کمی با آن جلو رفت و سپس از حدود 40 متری، اقدام به شوتزنی کرد. توپ با شدت زیادی به سمت دروازه مهمان رفت و با اشتباه شهاب گردان تبدیل به گل شد.

* میلاد میداودی/ بازی برگشت لیگ 11

  استقلال در خانه از حریف عقب افتاده بود. آنها در سمت راست صاحب یک پرتاب اوت شدند. پرتاب بلند داخل محوطه جریمه و روی نقطه پنالتی به میداودی رسید. او هم با یک ضربه قیچی بغل نصفه و نیمه، استقلال را به بازی برگرداند.

5390