گلهای برتر ذوب‌آهن به استقلال در لیگ برتر؛ زیبایی (ویدیو)

گلهای برتر ذوب‌آهن به استقلال در لیگ برتر؛ زیبایی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - ذوب‌آهن برخلاف این چند فصل اخیر که لقمه راحتی برای حلقوم استقلال بوده، روزگاری حریف شکنجه‌گر آبی‌ها لقب داشت.

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها به قدری که از رویارویی با ذوب‌آهن، واهمه داشتند از مصاف با پرسپولیس و سپاهان نمی‌ترسیدند. «فوتبالی» با مرور رویارویی‌های لیگ برتری این دو تیم، این 7 گل را به عنوان برترین گلهای لیگ برتری ذوب‌آهن برابر استقلال انتخاب کرده است.

* مجید علیاری/ 17 اردیبهشت 1403

  دفع توپ مدافعان ذوب‌آهن با اشتباه مرگبار چشمی و مرادمند همراه شد تا علیاری از مرکز زمین با حسینی تک به تک شود. مهاجم ذوب‌آهن تا خط محوطه جریمه جلو رفت و سپس با یک ضربه چیپ پای چپ، دروازه استقلال را باز کرد.

* میلاد جهانی/ 19 اردیبهشت 1400

  اشتباه عجیب عارف غلامی در ارسال یک پاس عرضیِ ساده، توپ را در یک‌سوم دفاعی به بازیکنان ذوب‌آهن داد. میلاد جهانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه دیدنی پای چپش، سقف دروازه حسینی را فرو ریخت و گل دوم مهمان را رقم زد.

* دانیال اسماعیلی‌فر/ 4 مهر 1398

  ارسال کرنر حدادی‌فر به تیر دورتر رسید. بازیکن ذوب‌آهن، توپ را با ضربه سر به اسماعیلی‌فر ‌که بین نقطه پنالتی و محوطه 5.5 متر قرار داشت، رساند و او با یک ضربه پای چپ دقیق و بدون مکث، توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

به استقلال

* محمد نژادمهدی/ 29 شهریور 1396

  ارسال از سمت راست بازیکنان ذوب‌آهن، پشت مدافعان استقلال و در موقعیت آفساید به نژادمهدی رسید. او که با یک حرکت رزمی، به هوا پریده بود، با بیرون پایش توپ را به گوشه دروازه حسینی فرستاد و گل مساوی را زد.

* مسعود حسن‌زاده/ 4 مهر 1393

  پاس مسلمان به حسن‌زاده رسید. او یک‌تنه به سمت مدافعان استقلال رفت و با اهمال عجیب امیرحسین صادقی از او گذشت. بدنش را به سمت چپ داد و توپ را با نهایت دقت به سمت راست زد که از فروزان گذشت و گل شد.

* مهدی رجب‌زاده/ 4 مهر 1393

   ذوب‌آهن پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. فروزان، امید ابراهیمی را کنار تیر عمودی قرار داد ولی ضربه رجب‌زاده به قدری زیبا و بی‌نقص بود که حتی پرش شماره 6 هم مانع از ورودش به دروازه نشد.

* مهدی رجب‌زاده/ 21 شهریور 1392

  توپ در سمت چپ زمین استقلال به صلصالی رسید. مدافع جلوکشیده ذوب‌آهن، توپ را با پای راست روی دروازه فرستاد که بعد از عبور از بالای سر امیرحسین صادقی با ضربه سر رجب‌زاده و از میان پاهای مهدی رحمتی وارد دروازه شد.

5390