جدیدترین مصاحبه پل پوگبا پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت محرومیت

جدیدترین مصاحبه پل پوگبا پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی- پل پوگبا پس از کاهش دوران محرومیت و بازگشت احتمالی به دنیای فوتبال در مورد شرایط آینده خود صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا پس از کاهش محرومیت خود در مصاحبه جدیدی گفت: "شما بعد از این محرومیت، یک پوگبا جدید خواهید دید. بازیکنی که حتی بهتر از گذشته خواهد بود، با انگیزه‌ای بیشتر. احساس می‌کنم دوباره مثل یک بچه هستم که می‌خواهد از نو شروع کند و به دوران حرفه‌ای خودش بازگردد."

او در ادامه افزود: "وقتی حکم من صادر شد، همه از من فرار کردند. دیگر آن پل پوگبا مشهور نبودم که همه او را می‌خواستند. قبلاً هر هفته به مراسم‌ها و رویدادها دعوت می‌شدم، اما پس از آن، مردم از من دور شدند. دوستانم از من فاصله گرفتند. اما بعد از اینکه حکم تبرئه صادر شد و محرومیت من کاهش یافت، همه برگشتند و دوباره گفتند خوشحالیم که دوباره برمی‌گردی.'"

پوگبا درباره ماجرای استروئیدها گفت: "من عمداً استروئید مصرف نکردم. وقتی حکم تعلیق آمد، کاملاً شوکه شدم. حتی نمی‌دانستم چه چیزی مصرف کرده بودم. پس از بررسی‌ها مشخص شد که یک مکملی که مصرف می‌کردم ممنوع بوده، ولی پزشک به من گفته بود که مشکلی نیست. اشتباه من این بود که از بیش از یک نفر سوال نپرسیدم و فقط به حرف یک نفر اعتماد کردم."

او همچنین گفت: "می‌خواهم دوباره به تیم ملی فرانسه برگردم و برای یوونتوس بازی کنم. حتی برای ماندن در یوونتوس آماده کاهش حقوق هستم. باید همه چیز را در زمین ثابت کنم و می‌خواهم دوباره به عنوان یک بازیکن بزرگ به میدان بازگردم."

۱۰۰۹