ستاره یوونتوس، غایب بزرگ جام جهانی 2022؟

ستاره یوونتوس، غایب بزرگ جام جهانی 2022؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا که به تازگی با اتمام قراردادش با منچستریونایتد راهی یوونتوس شده، شاید به علت مصدومیت زانو از حضور در جام جهانی قطر باز بماند.

به گزارش فوتبالی، پوگبا با قراردادی چهار ساله به یوونتوس ملحق شد و با اتمام قراردادش با اولدترافورد تصمیم گرفت که به باشگاه تورینی برگردد. البته به نظر می رسد که بازگشت پوگبا چندان هم خوب پیش نرفته است چرا که این هافبک  در تمرین هفته گذشته دچار مصدومیتی شدید از ناحیه زانوی راست شده است.

پوگبا برای مشخص شدن روند درمانش باید با یک پزشک ملاقات کند. هافبک 29 ساله به احتمال فراوان در آمریکا تحت عمل جراحی قرار می گیرد. یوونتوس در حال حاضر برای تور پیش فصل خود در آمریکا حضور دارد و باید بامداد یکشنبه به مصاف رئال مادرید برود. 

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که در حال حاضر پزشکان دو گزینه را برای درمان پوگبا در نظر گرفته اند. یکی از گزینه ها باعث می شود که ادامه سال 2022 را از دست بدهد و چهار تا پنج ماه از میادین دور باشد. گزینه دیگر این است که عمل جراحی پوگبا سبک تر باشد و بدین ترتیب 40 تا 60 روز از میادین دور خواهد بود اما مشکل این جاست که این درمان برای بازیکنان جوان تر توصیه می شود و ممکن است که روی نحوه حرکات این هافبک تاثیر بگذارد.

فرانسه به عنوان مدافع قهرمانی جام جهانی در مرحله رگوهی باید به مصاف استرالیا، دانمارک و تونس برود که اگر پوگبا عمل شدیدتر را انتخاب کند، مسابقات را کلا از دست می دهد.

4125