برادر پل پوگبا از زندان آزاد شد

برادر پل پوگبا از زندان آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا از زندان آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، وکیل پوگبا تایید کرد که ماتیاس برادر پل پوگبا از زندان آزاد شده است. ماتیاس به همراه سه نفر دیگر در ماه سپتامبر به دلیل توطئه اخاذی علیه پل پوگبا، ستاره یوونتوس دستگیر شده بود. هافبک سابق منچستریونایتد پس از تهدید شدن و تلاشی که برای اخاذی از او شد به پلیس فرانسه و ایتالیا مراجعه کرد.

اکنون یاسین بوزرو وکیل ماتیاس به رسانه های Le Parisien و BFMTV در فرانسه گفته است که موکلش از زندان آزاد شده است. ماتیاس چندین ویدئو منتشر کرده بود که در آن ها گفته بود درباره برادرش "افشاگری هایی انفجاری" انجام خواهد داد، از جمله این که پل پوگبا یک جادوگر را استخدام کرده است تا هموطنش یعنی کیلیان امباپه را طلسم کند.

پوگبا این اتهامات را رد کرده و به پلیس فرانسه گفته است که در ماه مارس گذشته توسط دوستان دوران کودکی خود و دیگر افرادی که اسلحه داشته اند تهدید شده است. ظاهراً این باند 13 میلیون یورو از او خواسته است و 300 هزار یورو و یک کارت اعتباری پل پوگبا را سرقت کرده است.

ماتیاس در روز 14 سپتامبر بود که دستگیر شد و به همکاری در اخاذی علیه برادرش پل پوگبا متهم شد. او اکنون از زندان آزاد شده است.

1470