عکس؛ خوشحالی متفاوت رونالدو با بازیکن منچستریونایتد

عکس؛ خوشحالی متفاوت رونالدو با بازیکن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لهستان موفق شد گلزنی کند و دروازه یاران روبرت لواندوفسکی را باز کند.

به گزارش فوتبالی ، در بازی سوم از دور گروهی رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی پرتغال و تیم ملی لهستان با هم روبرو شدند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. کریس رونالدو در این بازی 63 دقیقه بازی کرد و پس از آن تعویض شد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 37 بازی روی پاس رافائل لیائو موفق شد گل دوم تیم ملی پرتغال را به ثمر برساند. رونالدو پس از زدن این گل در ابتدا خوشحالی همیشگی خود یا همان فریاد Siuuu را اجرا کرد. پس از آن ستاره پرتغالی با دیوگو دالو بازیکن منچستر یونایتد یک حرکت جالب را انجام داد و خوشحالی متفاوتی را از خودش ارائه داد. رونالد و دالو به طور هماهنگ دست های خود را حرکت دادند.

دیوگو دالو که یک مدافع کناری است، 25 سال سن دارد و چهارده سال از کریستیانو رونالدو کوچک تر است. رونالدو در تیم ملی پرتغال مثل یک الگو برای بازیکنان است و در ضمن الگو بودنش با بازیکنان پرتغال دوستی و ارتباط نزدیک و صمیمانه ای دارد.

تماشای گل رونالدو به لهستان

1470