عکس؛ تکنیکی‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تا به اینجای فصل

عکس؛ تکنیکی‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تا به اینجای فصل

پایگاه خبری فوتبالی- محمد کودوس، ستاره غنایی وستهام یونایتد تا به اینجای فصل دریبل‌زن‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بوده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان دریبل‌زن و تکنیکی از جمله بازیکنان تاثیرگذار در دنیای فوتبال هستند. کسانی که می‌توانند در تقابل‌های یک در برابر یک از سد حریف روبه‌رو عبور کنند و در خلق موقعیت برای تیم‌هایشان تاثیرگذار هستند. حال در این مطلب تصمیم داریم دریبل‌زن‌ترین بازیکنان لیگ برتر اتگلیس را تا به اینجای فصل مورد بررسی قرار دهیم.

محمد کودوس، وینگر غنایی وستهام یونایتد در رتبه نخست قرار دارد. او توانست در این فصل 23 مرتبه دریبل ثبت کند. آداما ترائوره، ستاره سرعتی فولام در رتبه بعدی قرار دارد. محصول آکادمی بارسلونا در این فصل 21 بار توانست از سد حریف مقابل خود رد شود. عمری هاتچینسون، محصول آکادمی چلسی و بازیکن فعلی ایپسویچ تاون در جایگاه سوم این لیست قرار گرفته است. هاتچینسون تا به اینجای فصل 18 دریبل به نام خود ثبت کرد.

ژرمی دوکو، ایلیمان اندیایه، کائورو میتوما و بوکایو ساکا در رتبه‎‌های بعدی قرار دارند. حضور کوبی مینو که یک هافبک است در این لیست کمی جالب توجه است. در حالی که اکثر بازیکنانی که در این لیست حضور دارند وینگر هستند، اما کوبی مینو به عنوان یک هافبک در این جمع جای گرفته است. جیدون سانچو نیز در جمع بهترین دریبل‌زنان لیگ برتر قرار دارد.

1428