عکس؛ بررسی ترین‌های لیگ برتر انگلیس تا پایان هفته هفتم

عکس؛ بررسی ترین‌های لیگ برتر انگلیس تا پایان هفته هفتم

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر انگلیس از هفته آینده و از هفته هشتم از سر گرفته می‌شود و دوباره تب فوتبال باشگاهی در جزیره به اوج خود می‌رسد و به همین بهانه نگاهی داریم به ترین‌های لیگ برتر تا پایان هفته هفتم.

به گزارش فوتبالی، همواره بررسی ترین‌ها می‌تواند برای مخاطبان فوتبال جالب توجه باشد. شاید آن‌ها هرروز آمار بهترین گلزن یا کسانی که بیشترین پاس گل را داده‌اند مرور کنند، اما بررسی ترین‌ها در دیگر بخش‌ها نیز خالی از لطف نیست.

همانطور که احتمالا می‌دانید، ارلینگ هالند بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس تا هفته هفتم است. او تا به اینجای فصل 10 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده و با ادامه همین روند می‌تواند برای سومین سال پیاپی عنوان آقای گلی را مال خودش کند. این ستاره نروژی در چند هفته اخیر درخشش چندانی نداشت و حالا می‌خواهد با آغاز دوباره فوتبال باشگاهی گلزنی خودش را آغاز کند. او همچنین بیشترین شوت را هم زده است.

بیشترین پاس گل برای بوکایو ساکا است. بازیکنی که در همه بازی‌های این فصل آرسنال بر روی یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار بوده است. ارسال‌های دقیق او از نقطه کرنر گل‌های مهمی را برای توپچی‌ها به ارمغان آورده است. این ستاره انگلیسی بیشترین خلق موقعیت را هم داشته است.

آندره اونانا، سنگربان منچستریونایتد با 4 کلین شیت بهترین آمار را به نام خود ثبت کرده است. یان بدنارک، مدافع لهستانی ساوتهمپتون نیز بیشترین پاس را در میان بازیکنان لیگ برتر داده است. ویلفرد اندیدی بیشترین تکل موفق را داشته است و فن دایک و لیساندرو مارتینز نیز بهترین آمار را در قطع مسیر توپ داشتند. فلین داونس نیز بیشترین دوندگی را در لیگ برتر انگلیس دارد.

1428