بودجه ۸۰ میلیون پوندی منچسترسیتی برای نقل و انتقالات زمستان

بودجه ۸۰ میلیون پوندی منچسترسیتی برای نقل و انتقالات زمستان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی، بودجه‌ای ۸۰ میلیون پوندی را برای خرید بازیکن به ویژه جانشین رودری مصدوم در ماه ژانویه کنار گذاشته تا با توپی پر وارد فصل نقل و انتقالات زمستانی شود.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، باشگاه منچسترسیتی ۸۰ میلیون پوند برای خریدهای احتمالی در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه کنار گذاشته است.

خبرنگار ارشد، وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در آخرین نسخه پادکست Inside Track فاش کرد که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، هنوز پول قابل توجهی از فروش جولیان آلوارز در تابستان در اختیار دارد.

این مهاجم ۲۴ ساله با مبلغ ۸۱.۵ میلیون پوند به اتلتیکو مادرید پیوست و منچسترسیتی این مبلغ را برای استفاده در پنجره نقل و انتقالات آتی در اختیار دارد.

من‌سیتی با توجه به مصدومیت بلندمدت زانوی رودری که ضربه بزرگی به این تیم بود، به دنبال جایگزینی او است. با این حال، من‌سیتی در حالت ایده‌آل مایل است راه حلی در ترکیب فعلی خود پیدا کند.

اما اگر بازیکن مناسب در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل در دسترس باشد، این تیم بودجه مورد نیاز برای تقویت خود را دارد. این غول لیگ برتری در حال حاضر به دنبال گزینه‌های مورد نظر پپ گواردیولا برای امضای قرارداد در ماه ژانویه است.

با این حال، پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه معمولاً یک بازار آرام برای آبی‌های منچستر است که در آن، آنها پول زیادی برای جذب بازیکنان جدید پرداخت نمی‌کنند.

با وجود از دست دادن رودری، سیتیزن‌ها همچنان در فصل جاری لیگ برتر شکست نخورده‌اند. تیم گواردیولا در حال حاضر در رده دوم قرار گرفته و تنها یک امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارد.

 

1033