خستگی زودهنگام رضاییان در استقلال؛ فقط به خاطر هواداران می‌جنگم!

خستگی زودهنگام رضاییان در استقلال؛ فقط به خاطر هواداران می‌جنگم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست استقلال از حواشی زیاد این روزهای استقلال دلخور شده است.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان در فصل نقل و انتقالات تابستانی در یک اتفاق عجیب و باورنکردنی از سپاهان به استقلال پیوست. اگرچه او مستقیم از پرسپولیس به استقلال نرفت اما سابقه پرسپولیسیِ او و حرف‌هایی که درباره نرفتن به استقلال زده بود باعث شد انتقالش حسابی سر و صدا به پا کند.

او برای این که حاشیه‌های این انتقال تاثیر منفی روی کارش در استقلال نگذارد تصمیم گرفت مصاحبه‌ای در این باره انجام ندهد و همه تمرکز خودش را روی تمرین و بازی برای استقلال بگذارد. 

در اوایل فصل، موفق هم بود اما کم‌کم روزهای سخت استقلال و رامین فرا رسید. ارتکاب یک خطای پنالتی در آخرین دقایق دربی که منجر به شکست استقلال شد آغازی بود بر روزهای سخت رامین.

کمی بعد خبر رسید که پس از پایان دربی او در رختکن استقلال با دیدیه اندونگ و جواد نکونام مشاجره کرده است. خودش شخصا مشاجره با نکونام را رد کرد اما درباره ماجرای اندونگ حرفی نزد که این نشان می‌دهد خبر درگیری لفظی‌اش با اندونگ درست بوده است.

بعد از شکست استقلال مقابل السد جواد نکونام از استقلال رفت و سهراب بختیاری‌زاده موقتا سرمربی استقلال شد. از طرفی استقلال هم در اولین بازی‌اش با سهراب موفق شد هوادار را شکست بدهد.

به نظر می‌رسید با این اتفاقات از سنگینی حواشی اطراف رامین رضاییان کاسته شود اما ظاهرا نه تنها این اتقاق نیفتاده بلکه فشار روی این بازیکن آن قدر زیاد شده که او تصمیم گرفته با یک پست در صفحه شخصی خودش از بدی حالش خبر بدهد!

رامین در این پست فیلم کوتاهی از لحظات خوبش در استقلال را بازنشر کرده است اما در پایین فیلم نوشته است: «تنهاییام همیشه با خدایی است که همه چیو می‌دونه و می‌بینه. خدایا شکرت. انسانیت.»

اما این همه محتوای این پست نیست. رامین در کپشن این پست نوشته است: «چند وقتیه حالم خوب نیست. نمی‌دونم کار درستیه سکوت می‌کنم. یا… ولی تنها انگیزه فوتبالیم توی این روزها شما هواداران بزرگ استقلالید که بتونم ذره‌ای دلتان را شاد کنم، مرسی که همیشه بهم انرژی فراوان دادید و توی این مدت کوتاه جز محبت و احترام چیز دیگری ندیدم. و منم تا روزی که این پیراهن مقدس و بزرگ را به تن دارم توی زمین با تمام وجودم براتون می‌جنگم.»

به نظر می‌رسد فیلمی که از بازی دیروز استقلال و هوادار منشتر شد هم روی حال روحی رامین تاثیر گذاشته است. ظاهرا در بازی دیروز رامین بگومگوی کوتاهی با مهرداد محمدی داشته است که فیلم این اتفاق در فضای مجازی وایرال شده است و اوضاع روحی رامین را به هم ریخته است.

1359