هدیه مدافع برای مدافع؛ اولین گل سیلوا در ایران

هدیه مدافع برای مدافع؛ اولین گل سیلوا در ایران

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فعلی استقلال اولین گل خود با پیراهن این تیم را مقابل هوادار زد تا مدافع اسبق استقلال و سرمربی موقت این تیم، نفس راحتی بکشد.

به گزارش فوتبالی، ورق در چند دقیقه از بازی استقلال برای رافائل سیلوا عوض شد و او را از یک پنالتی‌دهنده به یک گلزن تبدیل کرد. برخورد توپ با دست سیلوا به لطف وی ای آر پنالتی تشخیص داده نشد تا بازیکنی که این روزها حسابی مورد انتقاد است مسبب باخت تیمش نشود. 

او دقایقی بعد از این که نفس راحتی کشید توانست دروازه اکبرمنادی را باز کند تا نقشش در چند دقیقه عوض شود. اگر می‌خواهید بدانید گل‌زدن سیلوا چقدر مهم است نگاهی به کارنامه 3 ساله او در استقلال بیاندازید. 60 بازی و صفر گل زده مشخص می‌کند که شادی گل او مقابل هوادار اولین شادی گلی است که هواداران استقلال از مدافع تیمشان می‌بینند و او یک اتفاق ویژه را رقم زده است.

 سیلوا پیش از این فقط یک پاس گل مقابل مس کرمان در دو فصل گذشته به نام خود ثبت کرد. فصل طلایی سیلوا که او تکه‌ای از پازل فرهاد مجیدی بود و بهترین بازی‌هایش را برای این مربی انجام داد. بازیکنی که در زمان نکونام خبری از او نبود. 

ستاره سیستم سه دفاعه به باگ سیستم چهاردفاعه تبدیل شد و کند بودن او در خط دفاع و اشتباه‌هایش در این چند هفته بارها هواداران استقلال را عصبانی کرده بود با این گل استقلال را به ادامه فصل امیدوار کرد. 

البته سیلوا پیش از این نشان داده که خیلی هم با گلزنی بیگانه نیست. او زمانی که در تیم الفیصلی بازی می‌کرده است 6 گل به ثمررسانده بود اما در استقلال که معمولا مدافعان گلزنی دارد سیلوا نتوانست در مدت زمان حضورش گلی بزند. اولین گل یک مدافع حسابی مدافع اسبق آبی‌ها یعنی سهراب بختیاری‌زاده را خوشحال کرد و او توانست نفس راحتی بکشد. همچنین این اولین پاس گل جلال ماشاریپوف هم بود تا یک گل سورپرایز خارجی به نیمکت استقلال اهدا شود.

4326