رضاییان و تکذیب جر و بحث با نکونام؛ در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم

رضاییان و تکذیب جر و بحث با نکونام؛ در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – رامین رضاییان ادعای جنجالی عادل فردوسی‌پور درباره جر و بحث مدافع استقلال با سرمربی تیمش را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست استقلال در دربی بود که شایعه شد جواد نکونام به خاطر پنالتی‌ای که رامین رضاییان به پرسپولیس داده، شدیدا از مدافع سرشناس تیمش گلایه کرده است.

کار به جایی رسید که گفته شد احتمال نیمکت‌نشینی رضاییان جلوی السد وجود دارد. اتفاقی که البته رخ نداد.

نکته عجیب اینکه قبل از بازی دیشب، عادل فردوسی‌پور در یک برنامه اینترنتی مدعی جر و بحث رامین رضاییان و جواد نکونام در رختکن استقلال بین دو نیمه دربی شد و گفت که رضاییان از نکونام انتقاد کرده که وقتی سیستم تیم او بزن زیرش هست، چرا رضاییان را جذب کرده است؟

در حالیکه عادل روی موثق بودن ادعایش تاکید داشت، رامین رضاییان ساعاتی پیش و در بازگشت کاروان استقلال به تهران، در گفت و گو با دوربین فوتبالی، ادعای عادل را تکذیب و منکر جر و بحث با نکونام شد.

رضاییان در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره انتقاد از نکونام گفت:" من کاملا تکذیب می‌کنم و هرگز به نکونام چنین چیزی نگفتم. مطرح شدن چنین ادعایی، زشت بود و از آقای فردوسی‌پور انتظارات بالاتر است.هر شخصی چنین خبری به ایشان داده صلاح استقلال را نمی‌خواهد چون من در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم!"

1984