پیام نوروزی لالیگا با حضور عادل فردوسی پور؛ بازگشت نکونام به لالیگا؟

پیام نوروزی لالیگا با حضور عادل فردوسی پور؛ بازگشت نکونام به لالیگا؟

پایگاه خبری فوتبالی - به مناسبت فرا رسیدن سال نوی شمسی و عید نوروز، صفحه رسمی لالیگا در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام، ویدیویی را برای تبریک این عید، تهیه و منتشر کرده است که در آن چهره‌هایی مانند عادل فردوسی پور و جواد نکونام حضور دارند و در آن پیام تبریک خود را از طرف لیگ فوتبال اسپانیا یا همان لالیگا اعلام می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، لالیگا تصمیم گرفته که برای تبریک عید نوروز در شبکه های اجتماعی و صفحه رسمی خود در اینستاگرام از عادل فردوسی پور استفاده کند و او کسی باشد که پیام تبریک را می‌فرستد. در این ویدیو افراد مختلف و با زبان های مختلفی حضور دارند که عید نوروز در کشورشان جشن گرفته می‌شود و به همین علت آن را تبریک می‌گویند و این کار را از طرف لالیگا انجام می‌دهند. بخش های مربوط به عادل فردوسی پور و جواد نکونام طبیعتا به زبان فارسی گفته می‌شود و با زیرنویس انگلیسی در صفحه رسمی لالیگا در اینستاگرام منتشر شده است.

جواد نکونام

جواد نکونام در این ویدیو که به عنوان بازیکن سابق اوساسونا نامیده و معرفی می‌شود، با فرزندان خود در ویدیو حاضر است و پیام تبریک نوروز را می‌فرستد و از لالیگا هم تشکر می‌کند. در واقع این کار اقدامی بوده که صفحه رسمی لالیگا برای تبریک نوروز 1400 انجام داده است.

همچنین در توضیحات این ویدیو در صفحه رسمی لالیگا خطاب به جواد نکونام نوشته شده:" ما امیدواریم به زودی تو را مجددا در لالیگا ببینیم." در واقع این احتمال وجود دارد که نکونام به عنوان مربی در لیگ فوتبال اسپانیا آغاز به کار کند.

1470