پرده‌ای جدید از حواشی استقلال؛ رامین رضاییان و دریافت پیش‌پرداخت 35 میلیارد تومانی!

پرده‌ای جدید از حواشی استقلال؛ رامین رضاییان و دریافت پیش‌پرداخت 35 میلیارد تومانی!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از اسناد مالی باشگاه استقلال رسانه‌ای شده و این باشگاه در آستانه دیدار با النصر، درگیر حواشی جدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه لیگ برتر چندین خرید خوب انجام داد که یکی از آن‌ها رامین رضاییان بود. مدافع ۳۴ ساله پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شد رضایت خود را از سپاهان بگیرد و راهی استقلال شود.

رامین در لیگ بیست‌وسوم با پیراهن سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و درنهایت جایزه بهترین بازیکن فصل را هم کسب کرد. رضاییان در فصل گذشته ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل را از خود به‌جا گذاشت که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

رامین اما در لیگ بیست‌وچهارم نتوانسته با پیراهن استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد و به اعتقاد بخشی از اهالی فوتبال، این بازیکن از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. البته، این افت کیفیت رامین، به‌لطف سبک تاکتیکی جواد نکونام رخ داد و حالا با رفتن نکو، می‌توان به درخشش دوباره رضاییان امیدوار بود.

استقلال طی ماه گذشته درگیر حواشی مختلفی شده است و ظاهرا این موضوعان هنوز هم پایان ندارند.

ابقا و استعفای جواد نکونام، انتخاب سرمربی جدید، پرونده بازیکنان بوسنیایی، درگیری رامین رضاییان با نکونام در رختکن، صحبت‌های سیدحسین حسینی در مورد بازیکنان بوسنیایی، فسخ قرارداد بازیکنانی مانند آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی، درگیری لیدرها با هواداران و… تنها بخشی از حاشیه‌های استقلال در لیگ بیست‌وچهارم هستند.

در این بین و در آستانه دیدار حساس استقلال و النصر، انتشار بخشی از اسناد مالی آبی‌ها باعث ایجاد موج جدیدی از حواشی شده است.

طبق این اسناد، رامین رضاییات پیش از پیوستن به استقلال، ۳۵ میلیارد تومان پیش‌پرداخت دریافت کرده است که رقم بسیار سنگینی محسوب می‌شود. کاملا واضح است قرارداد رامین رضاییان با استقلال، از سایر بازیکنان بیشتر است و همین موضوع می‌تواند باعث دودستگی در استقلال شود چراکه قرارداد بازیکنی مانند سیدحسین حسینی، ۲۰ میلیارد تومان از پیش‌پرداخت رامین کمتر است.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که ارزش کلی قرارداد رامین رضاییان با استقلال چیزی حدود ۷۰ میلیارد تومان است!

به هر روی باید دید استقلالی‌ها با این حواشی جدید چه عملکردی برابر النصر خواهند داشت و می‌توانند برابر غول عربستانی عرض اندام کنند یا نه.

۵۷۹۳