یکی به نعل یکی به میخ؛ بیانیه باشگاه استقلال خواسته هواداران را نادیده گرفت؛ حمایت از نکونام یا بی‌احترامی به نکونام؟

یکی به نعل یکی به میخ؛ بیانیه باشگاه استقلال خواسته هواداران را نادیده گرفت؛ حمایت از نکونام یا بی‌احترامی به نکونام؟

پایگاه خبری فوتبالی- بیانیه باشگاه استقلال رسما خواسته هواداران را نادیده گرفت و تا حد امکان به جواد نکونام بی‌احترامی کرد! 

به گزارش فوتبالی، استقلال ساعات و روزهای ملتهبی را پشت سر می‌گذارد و همچنان ترکش‌هاش شکست در دربی به سمت هواداران این تیم پرتاب می‌شود. 

بعد از شکست در برابر استقلال خوزستان بخشی از هواداران استقلال که با نکونام هم بودند و از ماندن او حمایت می کردند هم خواهان برکناری نکونام شدند اما به دلیل اینکه تمامی جامعه هواداری پشت این تصمیم نبودند بعد از کلی کش و قوس فراوان نکونام در سمتش ابقا شد! 

اما تساوی در برابر نساجی و شکست در دربی تردیدی برای کوچکترین هوادار استقلال نگذاشته و همگی خواهان اخراج و برکناری نکونام هستند. آن‌ها این خواسته خود را با تجمعی که ظهر روز گذشته برگزار کردند و فشارهایی که در فضای مجازی روی مدیریت گذاشته‌اند به شکلی علنی نشان داده‌اند و بی‌چون و چرا خواهان عملی شدن آن هستند. حتی قرار است روز شنبه تجمع دیگری هم مقابل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار کنند! 

نکونام که دیگر می‌داند به هیچ وجه در میان هواداران استقلال مقبولیت ندارد شبانه تصمیم گرفت نامه سوزناکی بنویسد و با مقصر دانستن همه الا خودش از هدایت آبی‌ها کناره‌گیری کند! در چنین شرایطی مدیران استقلال تنها یک وظیفه داشتند و آن هم تبعیت از خواسته روشن هواداران اما گویا ذره‌ای هم به این موضوع توجهی نداشتند و ندارند!

مدیریت استقلال در اقدامی عجیب و با انتشار بیانیه‌ای با استعفای نکونام مخالفت کرد و عنوان کرد که هدایت آبی‌ها در بازی با السد برعهده نکونام خواهد بود! اعضای هیات مدیره استقلال دلیل تصمیم خود را نبود سرمربی در مقطع فعلی عنوان کردند. این در معنی عام یعنی ما هم نکونام را نمی‌خواهیم اما در مقطع فعلی چون سرمربی‌ دیگری در بازار موجود نیست مجبوریم با نکونام ادامه دهیم و بعد از بازی با السد تصمیم قطعی خواهیم گرفت! بنابراین در این بیانیه حیثیت نکونام هم مورد لطمه قرار گرفته و شان او پایمال شده است.

هواداران استقلال علاوه بر جواد نکونام نسبت به مدیران تیم‌شان هم بدبین هستند و با تاکید شدید خواهان برکناری احمد شهریاری و فرشید سمیعی هم هستند. 

اگر نکونام با استقلال، السد را ببرد تکلیف چیست؟ یا اگر بعد از بازی با السد قطر ماندنی شد و هوادار را شکست داد چه؟ این بیانیه فضای هواداری استقلال را متشنج تر کرد!

9098