پاسخ به یک سوال؛ چرا استقلال نکونام را اخراج نمی‌کند؟

پاسخ به یک سوال؛ چرا استقلال نکونام را اخراج نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی – روایت قابل توجهی درباره تصمیم مدیران باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با جواد نکونام منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، هنوز دربی به پایان نیمه اول نرسیده بود که فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال پر شده بود از نظرات منفی درباره نکونام و سبک بازی تیمش.

شکست مقابل رقیب سنتی هم باعث شد تا انتقادها از نکونام به اوج برسد و هواداران استقلال، یکصدا خواهان اخراج سرمربی تیمشان شوند اما احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال در چند مصاحبه متوالی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، طوری از جواد نکونام حمایت کرد که احتمالا خود نکونام هم باورش نشود اینگونه از او دفاع شده است!

جدا از توجیهات عجیب شهریاری برای حمایت از نکونام، از دیشب این شایعه مطرح شده که هیات مدیره استقلال منتظر است نکونام استعفا دهد تا کار به اخراج او نرسد اما سرمربی آبی‌ها، تا این لحظه که چنین برنامه نداشته است.

در چنین شرایطی، روایت سایت خبرورزشی درباره دلیل تصمیم هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با نکونام، جالب توجه است.

آنطور که این رسانه نوشته، بهانه‌ای که مدیران استقلال برای توجه نکردن به خواسته هواداران دارند این است که اگر با او قطع همکاری کنند، باید قراردادش را پرداخت کنند و حاضر نیستند این هزینه سنگین را بپردازند.

خبرورزشی در بخش پایانی گزارشش به این مورد هم پرداخته که قصد دارد درباره ترس! رئیس هیات مدیره و مدیرعامل استقلال از اخراج نکونام، دست به افشاگری بزند!

1999