هدف اصلی امباپه پس از سه هفته دوری از میادین

هدف اصلی امباپه پس از سه هفته دوری از میادین

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه با توجه به مصدومیتی که برایش ایجاد شده است، سه هفته از میادین دور خواهد بود و پس از آن به دنبال این است که در ال کلاسیکو با اوج آمادگی حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، یکشنبه هشتم مهر ماه قرار است رئال مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید برود و دربی مادرید را در هفته هشتم رقابت های لالیگا برگزار کند. در این بازی کیلیان امباپه حضور ندارد و به خاطر مصدومیت غایب است. امباپه علاوه بر بازی مقابل اتلتیکو مادرید، بازی مقابل لیل و بازی مقابل ویارئال را هم از دست می دهد. امباپه به بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو در هفته دهم لالیگا به احتمال زیاد می رسد.

پس از آن، امباپه تلاش می کند تا در اوج آمادگی به ال کلاسیکو برسد و در اولین رویارویی خود با بارسلونا در پیراهن رئال مادرید، خوش بدرخشد. امباپه پس از بازگشت از مصدومیت، مقابل سلتاویگو و بروسیا دورتموند این فرصت را دارد تا خودش را به اندازه کافی آماده کند تا یکشنبه ششم آبان در هفته یازدهم لالیگا مقابل بارسلونا در اوج آمادگی باشد. این ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و امباپه فرصت خوبی دارد تا مقابل هواداران رئال مادرید خودی نشان بدهد.

1471