جلالی، نکونام را وادار به نیمکت‌نشین کردن زکی‌پور می‌کند؟

جلالی، نکونام را وادار به نیمکت‌نشین کردن زکی‌پور می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی در صورت حضور در بازی امشب، می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در تقابل با پرسپولیس باشد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که فصل گذشته با 10 پاس گل یکی از بهترین گلسازهای لیگ برتر بود، به دنبال این است که در دربی هم به میدان برود و برای تیمش مهره موثری باشد.

جلالی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هرگز در ترکیب ثابت استقلال قرار نگرفته و دائما به‌ عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می‌شود و جای میلاد زکی‌پور را پر می‌کند. به هرحال او باید برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال، زکی‌پور را نیمکت‌نشین کند که روی کاغذ و با توجه به اعتقاد نکونام به بازیکن سابق سپاهان، جلالی کار راحتی نخواهد داشت.

زکی‌پور در طی 4 بازی که برای استقلال در لیگ بیست و چهارم انجام داده عملکرد آن‌چنان خوبی نداشته است. از طرف دیگر، در مسابقه قبلی استقلال به محض اینکه جلالی جای زکی‌پور را در زمین گرفت، موتور تیم نکونام هم روشن شد و استقلال حملات پردامنه‌ای را روی دروازه نساجی طراحی کرد و حتی با گلزنی جلالی توانست از شکست به میزبان فرار کند.

جلالی و زکی‌پور هر دو سابقه بازی برای استقلال در دربی را دارند و به نوعی با فضای این مسابقه حساس بیگانه نیستند و قطعا جواد نکونام برای انتخاب دفاع چپ خود در بازی امروز با دردسر شیرینی روبه‌رو است. به هرحال باید ببینیم که انتخاب نکونام چیست و از بین جلالی و زکی‌پور کدام مهره را در دربی 104 فیکس می‌کند؟

9098