دلایل منتفی شدن بازگشت هاشمی نسب به استقلال؛ چه کسی خرابکاری می‌کند؟

دلایل منتفی شدن بازگشت هاشمی نسب به استقلال؛ چه کسی خرابکاری می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی نسب آماده بود دوباره به کادر فنی استقلال اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید پرونده بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال در این فصل کاملا بسته شده است اما روز گذشته به شکلی غیر منتظره این مساله دوباره مطرح شد و حتی برخی رسانه‌ها ادعا کردند که هاشمی نسب با مدیران باشگاه به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

این خبر باعث خوشحالی هواداران استقلال شد اما خیلی زود خبر رسید که بازگشت هاشمی نسب به استقلال کاملا منتفی شده است! برای استقلالی‌ها این سوال پیش آمده بود که ماجرا چیست. چرا دوباره موضوع بازگشت هاشمی نسب مطرح شد و چرا به این سرعت منتفی شد.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که گویا بعد از این که هاشمی نسب برای برگشتن چراغ سبز نشان می‌دهد، علیرضا منصوریان کاپیتان سابق استقلال صبح دیروز با یاغی تماس می‌گیرد و آمادگی خود را برای وساطت در پروژه بازگشت او اعلام می‌کند. هاشمی‌نسب هم در تماس تلفنی با منصوریان می‌گوید مشکلی با این موضوع ندارد اما ابتدا باید طلب فصل گذشته‌اش تسویه و بابت مسائل اخیر هم از او عذرخواهی شود.

ظاهرا مهدی فکر می‌کرد این مشکل حل خواهد شد چرا که طلب او رقم سنگینی هم نبود و حدود 500 میلیون تومان می‌شد. اما در اقدامی حیرت انگیز، استقلالی‌ها تنها 200 میلیون تومان به حساب مربی فصل قبل‌شان واریز می‌کنند و هاشمی نسب حسابی بابت این موضوع شاکی می‌شود. 

وقتی هاشمی نسب رفتار باشگاه را به فرد واسطه توضیح می‌دهد، باشگاه در نهایت 25 میلیون تومان دیگر هم پرداخت می‌کند و انگار مابقی طلبش را به پای جرایم فصل گذشته‌اش می‌گذارد! اتفاقی که باعث شد حتی افراد واسطه‌ هم از این رفتار دچار شرم شوند و دیگر پیگیر بازگشت یاغی محبوب هواداران نباشند. به همین راحتی هاشمی نسب که آماده بازگشت به استقلال بود، از تیم دورتر شد.

نکته جالب این است که حتی در این مورد هم بحث منافع جناحی در استقلال مطرح شده است! در این ماجرا دو روایت وجود دارد که یکی متعلق به اطرافیان جواد نکونام است و دیگری هم از منابع نزدیک به مدیرعامل روایت شده است.

نزدیکان نکونام مدعی‌اند باشگاه از عمد اینگونه با پرداخت قطره چکانی پول و سپس آوردن بهانه، قصد عصبی کردن هاشمی نسب را داشته که او دیگر به تیم برنگردد. از طرفی نزدیکان فرشید سمیعی هم اعتقاد دارند همان افراد مورد اعتماد جواد نکونام به دروغ خبر حضور یاغی در باشگاه را منتشر می‌کنند که آمدن او را از سر خودشان باز کنند و بگویند: «سرمربی تیم هاشمی نسب را می‌خواست اما یا خودش نیامد و یا باشگاه عرضه برگرداندن او را نداشت»!

حالا هر کدام از این دو روایت درست باشد فرقی نمی‌کند. بازگشت هاشمی نسب به استقلال تا اطلاع ثانوی منتفی و در آستانه برگزاری دربی یک حاشیه دیگر به حواشی متعدد این باشگاه افزوده شده است.

1359