کاپیتان بارسلونا برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

کاپیتان بارسلونا برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن که در دیدار روز گذشته تیمش برابر ویارئال دچار مصدومیت شدیدی شد، احتمال دارد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات مهم این هفته فوتبال اروپا و جهان، خبر مصدومیت شدید و ناگوار مارک آندره ترشتگن در دیدار مقابل ویارئال بود. این سنگربان آلمانی که در دیدار برابر موناکو اشتباهات هولناکی انجام داده بود و مورد انتقادات شدیدی هم قرار گرفته بود، در نیمه نخست بازی روز گذشته تیمش توانست چند واکنش خوب نشان دهد، اما یک خروج خطرناک آینده فوتبالی او را تحت تاثیر خود قرار داد.

امروز باشگاه بارسلونا در خصوص مصدومیت کاپیتان اول تیمش بیانیه‌ای صادر کرد و دوری طولانی‌مدت ترشتگن از میادین تایید شد. تاندون کشکک زانوی راست او به صورت کامل پاره شده است و قرار است همین امروز زانوی خودش را به تیغ جراحان بسپارد. احتمالا کادر پزشکی باشگاه بارسلونا پس از عمل جراحی نیز یک بار دیگر بیانیه‌ای در خصوص شرایط ترشتگن منتشر می‌کند.

گفته می‌شود که مصدومیت او از همان ناحیه‌ای است که سال 2021 مورد عمل جراحی قرار گرفت و به همین دلیل این عمل پرریسک خواهد بود. به نقل از نشریه رادیو کاتالونیا، ممکن است عمل جراحی گلر آلمانی موفقیت‌آمیز نباشد و او برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند. باید منتظر ماند و دید تیم پزشکان باشگاه بارسلونا وضعیت کاپیتان تیمشان را ارزیابی می‌کنند.

1428