ماموریت جدید هانسی فلیک به سنگربان آلمانی بارسلونا

ماموریت جدید هانسی فلیک به سنگربان آلمانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا در تمرینات بارسلونا از مارک آندره ترشتگن خواسته است تا توپ را به شیوه خاصی در زمین توزیع کند تا به اهداف تاکتیکی خود برسد.

به گزارش فوتبالی، فلسفه بارسلونا پس از ورود پپ گواردیولا پیشرفته شد. این تیم از زمان سرمربی‌گری گواردیولا تا به امروز به دنبال فوتبال مالکانه و باحوصله بوده است. اما در سال‌های اخیر به نظر رسید که این تاکتیک و روش جواب‌گو نیست و سرمربیان بارسلونا باید به دنبال راه جدیدی برای رسیدن به موفقیت باشند. ژاوی هرناندز و ارنستو والورده تلاش خود را کردند تا ساختار تدافعی بارسا را مستحکم سازند و حتی در دوره‌هایی موفق هم بودند، اما شکل بازی بارسلونا در هنگام مالکیت توپ تغییری نکرد.

حالا گفته می‌شود هانسی فلیک تصمیم دارد سبک بازی بارسلونا را در هنگام در اختیار داشتن توپ هم دچار تحول کند. او مانند گواردیولا و سرمربیانی از این دست فوتبال را پیچیده نمی‌بیند. او سعی دارد تیمش از نظر فیزیکی توان بالایی داشته باشد و همچنین بتواند به سادگی فوتبال بازی کند.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، هانسی فلیک از مارک آندره ترشتگن خواسته است تا هنگامی که صاحب توپ است بیشتر ارسال‌های بلند و مستقیم داشته باشد. او می‌خواهد تیمش به صورت طولی حرکت داشته باشد و در کمترین زمان ممکن به دروازه حریف برسد. این در حالی است که در سال‌های اخیر سنگربان‌های بارسلونا عادت داشتند به صورت کوتاه با مدافعان و هافبک دفاعی بازی کنند. باید دید آیا گلر آلمانی از این ماموریت سربلند خارج می‌شود یا خیر؟

1428