دو مهره کلیدی بارسلونا در لیست فروش

دو مهره کلیدی بارسلونا در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با یکی از مشکل ترین تابستان هایش در سالهای اخیر روبرو می شود. آنها برای این که بتوانند خریدی داشته باشند، مجبورند که از فروش برخی بازیکنان مهم خود درآمدزایی کنند.

به گزارش فوتبالی، حالا مانو کارنیو در رادیو کادناسر گزارش داده است که بارسلونا برای درآمدزایی تصمیم گرفته است که دو بازیکن مهم خود یعنی فرنکی دی یونگ و مارک آندره ترشتگن را بفروشد.

بارسلونا نیاز دارد تا به طور اورژانسی ترکیبش را تقویت کند و برای این کار مجبورند که برخی بازیکنان کلیدی خود را بفروشند. پدری، فاتی و فران تورس لیدرهای ترکیب بارسا در آینده خواهند بود اما به نظر می رسد که آنها چاره ای جز فروش برخی بازیکنان دیگر ندارند.

فرنکی دی یونگ به احتمال فراوان به منچستریونایتد خواهد رفت که قیمتش چیزی بین 70 تا 80 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن برای همکاری با مربی سابقش اریک تن هاگ در اولدترافورد کار کند. البته منچسترسیتی نیز برای جذب وی دست به کار شده است. ترشتگن نیز در لیست فروش منچستریونایتد قرار دارد.

بارسا از سویی در نظر دارد که قرارداد کوتینیو که قرضی به استون ویلا رفته را فسخ کند. بارسلونا بدین ترتیب می تواند از پرداخت دستمزد سالانه 20 میلیون یورویی این بازیکن خلاص شود و از سویی می توانند در قراردادش با استون ویلا بندی بگذارند که بر اساس آن در صورت فروش وی در آینده، درآمدزایی کنند.

4125