بازگشت شیرین آقای مهندس به ترکیب استقلال

بازگشت شیرین آقای مهندس به ترکیب استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- با درخشش ابوالفضل جلالی مقابل نساجی، جناح چپ استقلال شرایط جالبی برای دربی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبال، نساجی حریف محبوب ابوالفضل جلالی است. جلالی در این بازی مانند هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی نبود اما از نقش همیشگی‌اش مقابل نساجی غافل نشد و باز هم ردپایش را در یک امتیاز حساس آبی‌ها باقی گذاشت.

 البته اگر وی ای آر نبود او می‌توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کند. جلالی ابتدا پاس گل دوم آبی‌ها را داد اما وی ای آر آن گل را قبول نکرد تا این بازیکن در نهایت گل دوم را خودش وارد دروازه نساجی کند. زمانی که جلالی برای تعویض به کنار زمین آمد همه مطمئن بودند که میلاد زکی‌‎پور از زمین بیرون خواهد آمد. جواد نکونام اما در کمال تعجب کاری کرد که این دو بازیکن همزمان در میدان حضور داشته باشند.

 این رافائل سیلوا بود که از قلب دفاع جای خود را به جلالی داد تا نکونام بالاخره تصمیم بگیرد به سیستم سه دفاعه محبوبش برگشته و ترکیب جدیدی را برای اولین بار آزمایش کند. ترکیبی که جواب داد و جلالی در آن درخشید و استقلال هم توانست موقعیت‌های بیشتری را خلق کند. اتفاقی که بعید نیست نکونام را مجبور کند که به سیستم سه دفاعه بازگردد و همچنین بازگشت جلالی به ترکیب اصلی را به یک اتفاق مهم برای استقلال تبدیل کند. 

بازیکنی که فصل گذشته یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر بود اما این فصل جای خود را به زکی‌پور داده است که او هم بازیکن محبوب جواد نکونام است. جلالی لیگ 23 یکی از مهره‌های ثابت نکونام بود و تنها یک بازی فصل را به علت محرومیت از دست داد اما این فصل تنها در دو بازی به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و مجموعا 70 دقیقه برای استقلال توپ زده است.

 70 دقیقه‌ای که با ثبت 3 شوت و 2 شوت در چارچوب که یک گل هم برای او به همراه داشته، تاثیر هجومی این مدافع در ترکیب استقلال را خیلی زود مشخص کرد. حضور یک نیمه‌ای جلالی در بازی با نساجی و درخشش 45 دقیقه‌ای در این بازی حالا او را به ترکیب ثابت تیمش نزدیک‌تر کرده است.

4326