ستاره ۱۷ ساله بارسلونا دومین ستاره تاثیرگذار فوتبال اروپا

ستاره ۱۷ ساله بارسلونا دومین ستاره تاثیرگذار فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان و درخشان بارسلونا، اکنون پس از ارلینگ هالند با ۹ تاثیرگذاری بر گل، به عنوان دومین بازیکن برتر فوتبال اروپا از این حیث با ۷ تاثیرگذاری شناخته می‌شود.

به گزارش فوتبال، این آمار فوق‌العاده، نشان‌دهنده نقش کلیدی او در موفقیت‌های تیم بارسلونا و تیم ملی اسپانیا است. عملکرد لامین یامال در ۲۰ بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی اسپانیا و بارسلونا بسیار چشمگیر بوده است. او توانسته است ۵ گل به ثمر برساند و با ۱۳ پاس گل، مجموعاً در ۱۸ گل تیم‌هایش تأثیر مستقیم داشته باشد. این اعداد و ارقام گواهی بر پتانسیل و تاثیرگذاری این بازیکن جوان در سطح بالای فوتبال اروپا است. در بازی اخیر بارسلونا مقابل خیرونا، لامین یامال بهترین بازیکن میدان بود و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

او در این بازی ۱۰ دوئل موفق داشت، ۸ بار توپ را در محوطه جریمه حریف لمس کرد، و ۶ تکل موفق انجام داد. همچنین ۸ بار در رقابت برای کسب مالکیت توپ پیروز شد، ۵ شوت زد که ۴ تای آن به چارچوب بود و توانست ۳ خطا بگیرد. به علاوه، لامین یامال موفق به زدن ۲ گل در این مسابقه شد و نقش مهمی در پیروزی بارسلونا ایفا کرد. این عملکردهای برجسته از لامین یامال ۱۷ ساله نشان می‌دهد که او نه‌تنها در حال تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های بارسلونا، بلکه به یکی از برترین بازیکنان اروپا تبدیل شده است. آینده درخشانی برای این بازیکن جوان پیش‌بینی می‌شود.

۱۰۰۹