لامین یامال زیر نظر فلیک چند کیلو عضله اضافه کرده است؟

لامین یامال زیر نظر فلیک چند کیلو عضله اضافه کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره هفده ساله بارسلونا در حال حاضر یکی از کلیدی ترین بازیکنان آبی و اناری ها است و بازیکنی است که در دنیای فوتبال بسیار معروف شده است.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال آینده درخشانی دارد. البته ساختن آینده برای این بازیکن به این شکل نیست که بدون تلاش بتواند در آینده هم فرم خوبی داشته باشد. او باید هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ فنی اوضاع خوبی داشته باشد. از زمانی که هانس دیتر فلیک سرمربی بارسلونا شده است، اوضاع بدنی لامین یامال بهتر از گذشته شده است.

به نقل از روزنامه آ اس، از زمانی که هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شده است، لامین یامال 8 کیلوگرم توده عضلانی به دست آورده است. در حقیقت تمرینات بدنسازی بارسلونا زیر نظر کادر فنی هانسی فلیک برای لامین یامال بسیار موثر بوده است و او توانسته است عضلانی تر شود و حجم بدن خود را به طور قابل توجهی افزایش بدهد.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای یامال به چه شکل پیش می رود. لامین یامال اگر می خواهد تبدیل به یکی از بهترین بازیکن ها شود، باید از لحاظ بدنی در شرایطی باشد که در تقابل با مدافع های حریف دچار مصدومیت نشود و بتواند تاب آوری در برابر تکل ها و تنه های آن ها را داشته باشد.

1470