بازیکن بارسلونا و ماشاالله گفتن به لامین یامال (عکس)

بازیکن بارسلونا و ماشاالله گفتن به لامین یامال (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال در این روز ها توجه های زیادی را به خودش جلب کرده است و تبدیل به ستاره تیم ملی اسپانیا شده است و حالا باید دید که عملکرد او در فینال رقابت های یورو 2024 به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا در بازی تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی فرانسه موفق شد یک گل دیدنی به ثمر برساند. لامین یامال پس از به پایان رسیدن آن بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

لامین یامال پس از این که به عنوان بهترین بازیکن فرانسه - اسپانیا انتخاب شد، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پست منتشر کرد و تصویری از خودش در کنار جایزه بهترین بازیکن زمین را گذاشت. آلخاندرو بالده بازیکن اسپانیایی باشگاه بارسلونا در بخش نظرات، برای لامین یامال نوشت:" ماشاالله"

لامین یامال که شانزده سال سن دارد، اصالتی مراکشی دارد چرا که پدرش اهل کشور مراکش است. یامال خودش انتخاب کرد که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. آلخاندرو بالده بازیکن جوان بارسلونا هم یک بازیکن آینده دار است که بیست سال سن دارد و مشخص است که ارتباط نزدیکی با هم تیمی خود یعنی لامین یامال دارد.

1470