عکس؛ هجوم هواداران به لامین یامال در تعطیلات

عکس؛ هجوم هواداران به لامین یامال در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره هفده ساله باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در این روز ها شهرت بسیار زیادی دارد و در میان اسپانیایی ها و هواداران بارسلونا تبدیل به یک چهره بسیار محبوب شده است و باید دید که اوضاع در آینده برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال در این روز ها در تعطیلات تابستانی به سر می برد. در حقیقت لامین یامال پس از قهرمان شدن با تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 هنوز در تعطیلات است. او تعطیلات طولانی تری خواهد داشت چرا که درگیر بازی های یورو 2024 بوده است و پس از آن به اردوی بارسلونا اضافه می شود.

به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد لامین یامال در محاصره هوادارانش قرار گرفته است. این تصویر مربوط به ماربیا در اسپانیا است. لامین یامال برای تعطیلات خود تازه به این منطقه از اسپانیا رفته بود و پس از آن که توسط هوادارانش دیده شد، به این شکل مورد هجوم آن ها قرار گرفت!

لامین یامال تبدیل به یک الگو برای بازیکنان آکادمی باشگاه ها شده است. در حقیقت او خیلی زود توانست به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند و اگر بتواند فرم خوب خود را حفظ کند یک دوران حرفه ای بسیار طولانی خواهد داشت.

1470