خطیر: هیچ وقت مقابل استقلال قرار نگرفتم و حس عجیبی این به بازی دارم

خطیر: هیچ وقت مقابل استقلال قرار نگرفتم و حس عجیبی این به بازی دارم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل جدید نساجی اظهار داشت: هیچ وقت مقابل استقلال قرار نگرفتم، همیشه تیم محبوب من است و حس عجیبی این به بازی دارم.

به گزارش فوتبالی، علی خطیر در حاشیه اولین حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی اظهار داشت: از کودکی با نساجی بزرگ شدم و عاشقش هستم، هنوز ۲۶ هفته مانده و نساجی هم تاریخ و ظرفیت بزرگی دارد.

وی اظهار داشت: با حضور حدادیان و هزینه شخصی نساجی مشکل مالی ندارد. دعا کنیم غنیمت‌هایی مثل حدادیان در فوتبال ایران بیشتر شود.

مدیرعامل جدید نساجی اظهار داشت: خواسته هواداران است که نساجی در مازندران تمرین کند و باید موانع را رفع کنیم،برای آکادمی و درآمدزایی برنامه داریم اما ابتدا باید تیم را از این وضعیت بیرون بیاوریم.

خطیر گفت: هیچ وقت مقابل استقلال قرار نگرفتم، همیشه تیم محبوب من است و حس عجیبی این به بازی دارم.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: با ساکت الهامی رابطه دوستانه چندین ساله دارم، او مربی با دانشی است که لیاقت خودش را در فضای بحرانی نشان داده.

خطیر گفت: این ضمانت را به ساکت دادم که می‌توانیم در کنار هم به موفقیت برسیم. خواستم که ساکت بازگردد و همان ساکت الهامی وارد بشود. 

وی در خصوص بودجه نساجی اظهار داشت: شما نمی‌توانید تمام تمرکز را به زیرساخت بگذارید و از تیم غافل شوید. اگر بودجه‌ای شما دارید باید هر 2 را متناسب جلو ببرید. 

مدیرعامل جدید نساجی گفت: من به دستور حدادیان به اینجا آمدم و در خصوص مدیریت در باشگاه نیز باید برنامه داشته باشیم. برخی از این برنامه‌ها کوتاه‌مدت و برخی نیز بلندمدت است. ورزشگاه شهیدوطنی احیا شده و برخی ایراد دارد و باید ایرادات را برطرف کنیم تا مجوز انجام بازی بگیرد. 

خطیر همچنان گفت: برنامه جذب بازیکن داریم و خارجی هستند. در 3-4 پست جلو است.

وی گفت: فوتبال ما دارد گران اداره می‌شود و در مقابل خروجی‌های مطلوبی نداریم. انتظار ما این است که مسئولین این معضل را حل کنند. باید در برابر ورودی‌هایمان باید خروجی‌هایمان نیز مطلوب باشد. مثلا آنقدر هزینه می‌کنیم و تیمی قهرمان می‌شود و خوشحالی آن تنها 24 ساعت است. همه جای دنیا موفقیت یک تیم فوتبال در قهرمانی‌ها نیست، هست ولی آیتم مهم نیست. به تعداد بازیکنانی است که به لیگ‌های معتبر دنیا منتقل می‌شوند. الان چند بازیکن از لیگ ما به اروپا منتقل شدند؟ آن 2 بازیکنی که به روسیه هم رفتند شاید به خاطر ارتباطاتی شکل گرفته شده باشد. 

2636