علی خطیر در آستانه مدیرعاملی باشگاه نساجی قائمشهر

علی خطیر در آستانه مدیرعاملی باشگاه نساجی قائمشهر

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که به نظر می‌رسد علی خطیر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، به زودی به عنوان مدیر یک باشگاه لیگ برتری دیگر انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه بود که برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی خبر دادند علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال در آستانه مدیرعامل شدن در باشگاه نساجی مازندران است.

 ظاهرا در چند وقت گذشته مذاکراتی با خطیر صورت گرفته و قرار شده تا آخر هفته تکلیف مدیرعاملی خطیر در نساجی مشخص شود. دیروز خبرگزاری ایسنا هم خبر احتمال بالای مدیرعامل شدن علی خطیر در نساجی را منتشر کرد.

البته خطیر از دوستان نزدیک حدادیان مالک باشگاه است و چند بار دیگر هم برای این پست گزینه شده بود اما در نهایت ترجیح داده بود تا در آن مقاطع مدیرعامل نساجی نشود.

ظاهرا این بار ماجرا جدی تر از بارهای قبل است. و البته خطیر شرط و شروطی برای پذیرفتن این مسئولیت در باشگاه نساجی دارد که در مذاکره با مالک باشگاه نساجی یعنی رضا حدادیان مطرح شده است و خطیر به شکلی کاملا جدی روی آنها تاکید کرده و شنیده شده حدادیان هم شرایط را پذیرفته است.

شرط اصلی خطیر برای پذیرفتن مدیر عاملی در باشگاه نساجی این است که به او اختیار تام داده شود. این مهم‌ترین شرطی است که خطیر مطرح کرده است و به نظر می‌رسد باشگاه نساجی با آن مشکلی نداشته باشد.

همانطور که گفته شد نکته مهم این است که خطیر و حدادیان با هم دوستی دیرینه و نزدیکی دارند. از طرفی قائمشهر شهر زادگاه خطیر هم هست و او به دلیل تعلق خاطر به قائمشهر و مردم این شهر و طرفداران نساجی به احتمال زیاد مدیر عاملی نساجی را خواهد پذیرفت.

نساجی در حال حاضر از ۳ بازی گذشته خود در لیگ برتر با یک تساوی و ۲ باخت، تنها ۳ امتیاز گرفته است و در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. بازی بعدی این تیم هم در مقابل چادرملوی اردکان خواهد بود.

خطیر فصل گذشته مدیر عامل باشگاه استقلال بود و در طول فصل چالش‌های زیادی با جواد نکونام در این باشگاه داشت که البته هنوز در این باره گفت و گو هم نکرده است.

 در نهایت هم بعد از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس در چند هفته مانده به پایان لیگ برتر در حالیکه استقلال صدرنشین جدول لیگ بود او با همکاری اعضای هیات مدیره باشگاه به سردستگی فرشید سمیعی، شبانه از مدیر عاملی این باشگاه کنار گذاشته شد.

در هر صورت اگر این اتفاق بیفتد و  خطیر مدیر عامل نساجی شود شاهد تغییرات زیادی در بدنه و ساختار باشگاه و تیم خواهیم بود.

1359