با تایید دکو؛ بارسلونا تمایلی به فروش ستاره‌های مصدوم خود ندارد

با تایید دکو؛ بارسلونا تمایلی به فروش ستاره‌های مصدوم خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این تیم به دو بازیکن مصدوم خود، یعنی آنسو فاتی و فرنکی دی یونگ نیاز دارد و شایعات مربوط به جدایی آن‎‌ها واقعیت ندارد.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخبار زیادی مبنی بر جدایی چند بازیکن بارسلونا به گوش رسید. کسانی که گفته می‌شد به دلیل ایجاد تعادل در حساب‌های مالی بارسلونا باید به فروش برسند تا باشگاه کاتالونیایی به وضعیت پایدار اقتصادی برسد. دو تن از بازیکنانی که گفته می‌شد باشگاه تمایل زیادی برای فروششان دارد، آنسو فاتی و فرنکی دی یونگ بودند.

آنسو فاتی که فصل گذشته به صورت قرضی در برایتون بازی می‌کرد، در تمرینات پیش فصل به جمع بازیکنان بارسلونا اضافه شد. در روزهای ابتدایی رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر علاقه هانسی فلیک به بازی آنسو فاتی منتشر کردند، اما مصدومیت دوباره باعث شد تا فاتی یک بار دیگر از میادین دور بماند. حالا او آماده بازگشت به مسابقات است.

فرنکی دی یونگ هم یکی دیگر از بازیکنانی است که مورد توجه هانسی فلیک قرار دارد، اما او نیز در بستر مصدومیت قرار دارد. همچنین دستمزد نجومی و هنگفت او باعث شده تا مدیران بارسلونا مذاکرات را برای تمدید قرارداد و کاهش دستمزد او آغاز کنند.

حالا دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا در خصوص شرایط این دو بازیکن توضیح داد که باشگاه بارسلونا به هر دو بازیکن نیاز دارد و اخبار مربوط به جدایی آن‌ها صحت ندارد. احتمالا به زودی سران باشگاه بارسلونا مذاکرات را برای تمدید قرارداد فرنکی دی یونگ آغاز کنند.

1428