گاریدو خبر فوتبالی را تایید کرد؛ به اسدبیگی گفتم بهتر است به تیم دیگری بروی!

گاریدو خبر فوتبالی را تایید کرد؛ به اسدبیگی گفتم بهتر است به تیم دیگری بروی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسپانیایی تاکیدی روی حفظ سینا اسدبیگی نداشته و به این بازیکن تاکید کرده بهتر است راهی تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی، خوان کارلوس گاریدو در دیدار هفته دوم و سوم پرسپولیس برابر تراکتور و فولاد از سینا اسدبیگی در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و البته این بازیکن هم عملکرد خوبی نداشت. هنگامی که توجه باشگاه پرسپولیس به سعید مهری جلب شد، رضا درویش پس از مشورت با گاریدو، اسدبیگی را در لیست مازاد قرمزها قرار داد.

روز گذشته این شایعه در فضای رسانه و مجازی پخش شد که خوان کارلوس گاریدو به اسدبیگی اعتقاد دارد و باشگاه پرسپولیس خودسرانه اقدام به فسخ قرارداد با این بازیکن کرده است اما پایگاه خبری فوتبالی با تکذیب این خبر، تاکید کرد گاریدو هم با باشگاه همسو بوده و ترجیح داده اسدبیگی جدا شود تا سعید مهری به پرسپولیس بپیوندد.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، امروز و در بخشی از مصاحبه‌اش با سایت این باشگاه ضمن تایید خبر فوتبالی گفت: "متاسفانه سینا از جمع ما خارج شد چرا که در این بخش رقابت بسیار بالایی داشتیم. من برای سینا احترام قائلم. او یک بازیکن خوب، حرفه‌ای و یک انسان خوب است اما من با او صحبت کردم و گفتم که شانس زیادی برای بازی نخواهی داشت و شاید برایت بهتر باشد که در تیم دیگری باشی تا بازی کنی. اما بهترین آرزوها را برایش دارم چرا که نشان داد یک شخصیت حرفه‌ای دارد".

البته، قرارداد سینا اسدبیگی تا این لحظه فسخ نشده و مدیران باشگاه پرسپولیس به‌دنبال توافق با این هافبک هستند تا خداحافظی این بازیکن بدون شکایت و حاشیه خاصی باشد.

5793