پرسپولیس به‌دنبال توافق با سینا اسدبیگی؛ فسخ یک‌طرفه‌ای در کار نیست!

پرسپولیس به‌دنبال توافق با سینا اسدبیگی؛ فسخ یک‌طرفه‌ای در کار نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس قرارداد سینا اسدبیگی را به‌شکل یک‌طرفه فسخ نمی‌کند و به‌دنبال توافق با این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سعید مهری با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست تا آخرین خرید قرمزهای تهران در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی باشد. پرسپولیسی‌ها امید داشتند وضعیت قرارداد اوستون اورونوف تغییر کند و نام این ستاره ازبک به فهرست بازیکنان زیر 25 سال منتقل شود اما با توجه به ثبت قرارداد اورونوف تحت عنوان بازیکن بزرگسال، این مهم برای قرمزها به دست نیامد. 

اکنون فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس تکمیل شده و مدیران باشگاه برای ورود سعید مهری به لیست، به‌دنبال فسخ قرارداد با سینا اسدبیگی هستند.

طبق شنیده‌ها، سینا اسدبیگی میلی به جدایی از پرسپولیس ندارد اما مدیریت باشگاه به‌دنبال فسخ قرارداد با این بازیکن است. مدیران پرسپولیس با اسدبیگی چندین جلسه برگزار کردند و این بازیکن تاکید کرده برای جدایی از جمع قرمزهای تهران، تمام مبلغ قرارداد خود تا پایان فصل را می‌خواهد. موضع پرسپولیس در مورد سینا مشخص است و باشگاه قصد فسخ قرارداد یک‌طرفه با او را ندارد. 

رضا درویش می‌خواهد اسدبیگی در کمال صلح و دوستی از پرسپولیس جدا شود تا خبری از شکایت نباشد. اکنون باید دید چه زمانی فسخ قرارداد سینا اسدبیگی با پرسپولیس رسمی می‌شود و آیا این بازیکن قبول می‌کند از جمع قرمزها جدا شود یا نه.

5793