پایان یک حاشیه دو روزه؛ اسدبیگی در پرسپولیس ماندنی شد

پایان یک حاشیه دو روزه؛ اسدبیگی در پرسپولیس ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- موضع گیری سفت و سخت اسدبیگی درباره جدایی از پرسپولیس باعث شد او در این تیم بماند.

به گزارش فوتبالی، یکی از خبرهای غیر منتظره که در دو سه روز گذشته منتشر شده بود خبر جدایی سینا اسدبیگی از پرسپولیس بود. گفته می‌شد او در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است و باید از این تیم برود.

اسدبیگی روز پنج شنبه اعلام کرد: « حوالی ساعت ۱۲ شب آقای بادامکی با من تماس گرفت و اعلام کرد در لیست مازاد هستم و به دلیل پر بودن لیست، برای جذب بازیکن جدید باید جدا شوم و قراردادم را فسخ کنم. نمی‌دانم چه شده که باشگاه چنین حرفی زده است؛ من به نظر مدیران باشگاه و سرمربی تیم احترام می‌گذارم و در همه این مدت هم هیچ حاشیه‌ای نداشتم و قصدی برای جدایی ندارم. پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و عاشق تیمم هستم؛ من با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد دارم و تا آخرین روز به قراردادم متعهد خواهم ماند.»

او قبل‌تر هم یک استوری گذاشته بود و در آن نوشته بود: «با سلام خدمت همه هوادارای ارتش سرخ. اول از همه تشکر می‌کنم بابت پیام‌های پرمهرتون. این نکته رو بگم با توجه به خبرهایی که این چند روز راجع‌ به جدایی بنده منتشر شده توی این شرایط حاضر به جدایی از تیم محبوبم نیستم و با تمام توان برای سربلندی پرسپولیس تلاش می‌کنم.»

در این بین خبر عجیب انتقال سعید مهری به پرسپولیس هم منشتر شد اما هواداران پرسپولیس اصلا استقبال خوبی از این خبر نکردند. آنها معتقد بودند اگر قرار است سعید مهری به پرسپولیس بیاید سینا اسدبیگی خیلی از او بهتر است!

 روزنامه خبر ورزشی اما در این باره نوشته است: «گاریدو در خط میانی پرسپولیس کمبود یک بازیکن بازیساز را کاملا حس می‌کندبازیکنی با توانایی‌های فنی بالا برای ارسال پاس‌های عمقی و عرضی برای مهاجمان و همین طور وینگرهای تکنیکی تیمش تا این تیم بتواند حملات بیشتری را روی دروازه حریفان خود طراحی کند. مهری یکی از نفراتی بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و گاریدو نیز با دیدن فیلم بازی این بازیکن موافقت خود را برای جذب مهری اعلام کرد. در ادامه وقتی نام سینا اسدبیگی مطرح شد نیز گاریدو مخالفتی با جدایی او نشان نداد و رضایت خود را نیز از انتقال سعید مهری به پرسپولیس به جای سینا اسدبیگی اعلام کرد. به هرحال استدلال او این بود که سعید مهری با توانایی بازی در پست ۸ می‌تواند در طول فصل به همراه سروش رفیعی نیاز خط میانی پرسپولیس را برطرف کند.

در ادامه اما سینا اسدبیگی با وجود پیشنهادهایی که از دو تیم نساجی و فولاد خوزستان داشت، در تماس‌هایی که با مدیران باشگاه  اعلام کرد راضی به این جدایی نیست و دوست دارد کارش را در پرسپولیس ادامه دهد. از آن جایی که باشگاه نمی‌تواند بدون رضایت بازیکن، نامش را در لیست خروجی قرار و قرارداد او را یک طرفه فسخ کند، عملا پروژه انتقال و جا به جایی سعید مهری به جای سینا اسدبیگی بسته شد تا پرسپولیس برای حضور یک بازیکن در پست ۸ و هافبک بازیساز همچنان تنها گزینه‌اش سروش رفیعی باشد. به این ترتیب پرونده این ماجرا ظرف دو روز کاملا بسته شد.

1359