موضع گاریدو در مورد جدایی اسدبیگی و جذب سعید مهری؛ باشگاه تصمیم بگیرد!

موضع گاریدو در مورد جدایی اسدبیگی و جذب سعید مهری؛ باشگاه تصمیم بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید مهری با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست تا آخرین خرید قرمزها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باشد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها امید داشتند وضعیت قراردادی اوستون اورونوف در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تغییر و نام او به فهرست بازیکنان زیر 25 سال انتقال پیدا کند اما با توجه به ثبت قرارداد اورونوف به عنوان بازیکن بزرگسال، این امکان برای پرسپولیسی‌ها فراهم نشد. همین مسئله سبب شد قرمزها که با سعید مهری به توافقات اولیه دست پیدا کرده بودند، برای وارد کردن نام این بازیکن به لیست خود، قرارداد یک نفر را فسخ کنند و در همین راستا سینا اسدبیگی قربانی جذب سعید مهری شد.

میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی، بازیکنان حاضر در خط هافبک پرسپولیس محسوب می‌شوند که تصمیم مدیران باشگاه، قطع همکاری با اسدبیگی بود. او روز گذشته در ساختمان باشگاه پرسپولیس هم حضور پیدا کرد اما جلسه این هافبک باتجربه با حسین بادامکی بی‌سرانجام بود تا جدایی سینا از جمع قرمزها قطعی شود. سعید مهری امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قرارداد خود با قرمزها را امضا کرد. 

سینا اسدبیگی در دیدار هفته دوم و سوم پرسپولیس برابر تراکتور و فولاد در ترکیب اصلی گاریدو حضور داشت و همین موضوع باعث شد شایعه مخالفت گاریدو با جدایی این بازیکن در فضای مجازی مطرح شود اما طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی این موضوع صحت ندارد. مدیریت پرسپولیس سعید مهری را به گاریدو معرفی کرده بود و این سرمربی کیفیت فنی او را تایید کرد. گاریدو اما تصمیم نهایی را به عهده مدیریت باشگاه گذاشت تا در مورد جدایی قطعی سینا اسدبیگی و آمدن مهری تصمیم بگیرند. رضا درویش هم سرانجام مهری را به اسدبیگی ترجیح داد و اکنون هافبک سابق استقلال عضو جدید ارتش سرخ است.

۵۷۹۳