محل برگزاری دربی 104 کجاست؟ شانس تبریز بیشتر از اهواز و مشهد است

محل برگزاری دربی 104 کجاست؟ شانس تبریز بیشتر از اهواز و مشهد است

پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از 20 روز دیگر باید دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند و هنوز محل برگزاری تقابل‌شان مشخص نیست!

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس در دربی رفت لیگ بیست و چهارم باید در چهارم مهرماه به مصاف یکدیگر بروند و با این وجود که تنها کمتر از بیست روز به زمان برگزاری این مسابقه حساس باقی مانده اما محل برگزاری آن مشخص نیست و همچنان دود بازسازی ورزشگاه آزادی به چشم دو تیم محبوب پایتخت می‌رود! آن چیزی که مشخص است این است که دربی 104 در تهران برگزار نخواهد شد. 

گویا قرار است بعد از گذشت سال‌ها دوباره تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهری به جز تهران برگزار شود که در نوع خودش جالب و البته قابل تامل است! این دو تیم سابقه بازی در بندرعباس و تبریز را در برابر یکدیگر دارند. 

داوود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاههای کشور در این باره عنوان کرد:" فعلا درباره محل برگزاری دربی 104 در حال فکر کردن هستیم و در این باره باید سازمان لیگ نظر نهایی را بدهد. ضمن اینکه ممکن است این مسابقه در یکی از شهرهای تبریز، اهواز یا مشهد برگزار شود که هنوز مشخص نیست!" 

نکته جالب در این میان این است که استقلال در دربی رفت میزبان است و اگر در خارج از تهران پذیرای پرسپولیس باشد در دربی برگشت باید در ورزشگاه آزادی و به عنوان مهمان مقابل این تیم قرار بگیرد.

پیش از این فوتبالی خبر داده بود که احتمال برگزاری دربی در تبریز، بیشتر از سایر شهرهاست و به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ خواهد داد چون ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد فعلا برنامه‌ای برای میزبانی از مسابقات مختلف ندارد و ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز هم بعد از اتفاقاتی که در دیدار استقلال خوزستان و استقلال رخ داد، بعید است دوباره در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد و به همین دلیل، به احتمال زیاد، دربی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

9098