مشکلات میزبانی استقلال و پرسپولیس در اوایل فصل جدید/ بازسازی ورزشگاه آزادی تا شهریورماه طول می‌کشد

مشکلات میزبانی استقلال و پرسپولیس در اوایل فصل جدید/ بازسازی ورزشگاه آزادی تا شهریورماه طول می‌کشد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در هفته‌های ابتدایی بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال دچار چالش میزبانی هستند.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه از حدود دو سال پیش اقدام به بازسازی ورزشگاه آزادی شد اما همچنان کار باقی مانده است و مسابقات فوتبال با همین شرایط برگزار می‌شود.

بازسازی ورزشگاه آزادی که شامل چمن، قسمت VIP ،CIP، میکسدزون و... خواهد بود تا شهریور ماه طول می‌کشد. در صورتی که بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر از اواسط یا اواخر مرداد آغاز شود، پرسپولیس و استقلال برای میزبانی در چند بازی ابتدایی لیگ دچار چالش خواهند شد.

با این شرایط، ورزشگاه تختی تنها ورزشگاه در تهران خواهد بود که استقلال و پرسپولیس می‌توانند به هیئت فوتبال استان و اداره‌کل ورزش درخواست برگزاری بازی‌های خانگی در آن را بدهند، این در حالی است که طبق اظهارات علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت در تاریخ 24 مهر ماه سال گذشته در گفت‌وگو با تسنیم، پیست تارتان ورزشگاه تختی نیاز به 12، 13 میلیارد تومان هزینه دارد و به همین دلیل اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را نخواهند داد.

با توجه به مشکلاتی که ورزشگاه تختی وجود دارد، دو راه باقی می‌ماند؛ این‌که سرعت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی بالاتر برود و به شروع مسابقات لیگ برتر برسد یا اینکه در صورت عدم آماده بودن این ورزشگاه و همچنین تختی، پرسپولیس و استقلال ورزشگاه دیگری را به‌عنوان میزبان معرفی کنند.

7474