این سرمربی می‌‌تواند منچستریونایتد را دگرگون کند

این سرمربی می‌‌تواند منچستریونایتد را دگرگون کند

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس مدافع سابق چلسی و آرسنال معتقد است توماس توخل می تواند تغییر و تحول بزرگی در منچستریونایتد ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان امسال همیشه بحث بر سر اخراج یا ابقای اریک تن هاگ در الدترافورد بود و از توماس توخل به عنوان جدی ترین کاندید سرمربیگری یونایتد نام برده می شد. البته یونایتد در پایان نتوانست نظر مثبت توماس توخل را جلب کند و تصمیم به ادامه همکاری با سرمربی هلندی گرفت. 

به نقل از سایت گل، ویلیام گالاس به خبرنگاران گفت: "برای مشکلات منچستریونایتد، توماس توخل بهترین گزینه است. اگر او به یونایتد می رفت و مدیران این باشگاه به او زمان می دادند تا تیم خودش را بسازد، این باشگاه قطعا در موقعیت متفاوتی نسبت به الان قرار داشت. در چلسی، توخل خیلی سازماندهی خوبی داشت و بازیکنان به او احترام می گذاشتند و حتی توانست لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. می توانید ببینید که دلیل موفقیت او چیست و شاید در چلسی هم به اندازه کافی به توماس توخل فرصت ندادند."

شیاطین سرخ بعد از شکست مقابل برایتون و لیورپول و کسب تنها 3 امتیاز از 3 بازی ابتدایی فصل، حالا باید در روز 14 سپتامبر به مصاف ساوتهمپتونی برود که هنوز نتوانسته هیچ امتیازی کسب کند.

4416