اهداف این فصل منچستریونایتد از زبان اریک تن هاگ

اهداف این فصل منچستریونایتد از زبان اریک تن هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد پیش از دیدار حساس تیمش مقابل تاتنهام اعلام کرد که تنها به قهرمانی در جام‌ها فکر می‎‌کند و هدف اولش در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد مدت‌ها است که شرایط ایده‌آلی ندارد. این تیم فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در لیگ برتر انگلیس از خود به نمایش نگذاشت و همین موضوع باعث شد تا هواداران شیاطین سرخ از سرمربی تیمشان انتقاد کنند. اما کادر مدیریت منچستریونایتد به اریک تن هاگ اعتماد دارد و همچنان از او حمایت می‌کند. 

حالا منچستریونایتد باید این هفته در دیداری حساس و سخت به مصاف تاتنهام برود. خیلی از خبرنگاران اعتقاد دارند که در صورت شکست منچستریونایتد در این مسابقه، کار برای تن هاگ دشوار می‌شود و احتمالا اعتماد مدیران تیم را هم از دست بدهد. اما این سرمربی هلندی در کنفرانس مطبوعاتی خود نسبت به آینده امیدوار بود و از اهدافی که برای فصل جاری در سر دارد سخن گفت.

تن هاگ در این باره توضیح داد: "منچستریونایتد برای قهرمان شدن به وجود آمده است و ما باید برای کسب جام تلاش کنیم. این تیم توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد و ما می‌خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا برسیم. برای دست یافتن به این هدف دو راه داریم، اول حضور در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ برتر انگلیس و دوم قهرمانی در لیگ اروپا."

حالا باید دید منچستریونایتد امشب برابر تاتنهام چه نتیجه‌ای به دست می‌آورد؟ آیا تن هاگ پس از شکست احتمالی باز هم به عنوان سرمربی منچستریونایتد به کار خود ادامه می‌دهد؟

1428