اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد باقی ماند

اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد باقی ماند

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ فصل آینده هم سرمربی منچستر یونایتد خواهد بود و به این ترتیب تمام شایعاتی که مبنی بر برکناری او بود رد شد.

به گزارش فوتبالی ، منچستر یونایتد در فصلی که گذشت در رقابت های لیگ برتر انگلیس اصلا عملکرد خوب و قابل دفاعی نداشت. شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس در جایگاه هشتم قرار گرفتند. دستاورد منچستر یونایتد در فصلی که گذشت قهرمان شدن در رقابت های جام حذفی انگلیس بود و به نظر می رسد که همین قهرمانی توانست اریک تن هاگ را برای یک فصل دیگر در منچستر یونایتد نگه دارد.

به نقل از فابریزیو رومانو، مدیران منچستر یونایتد تصمیم نهایی خود را درباره اریک تن هاگ گرفته اند و این سرمربی قرار است که در فصل پیش رو هم روی نیمکت شیاطین سرخ بنشیند. اورنشتاین هم این خبر را پیش از فابریزیو رومانو اعلام کرده است و به این ترتیب می توان به صحت این خبر اعتماد کرد.

حتی گفته شده است که مدیران منچستر یونایتد بر سر تمدید قرارداد با اریک تن هاگ هم صحبت هایی در آینده خواهند داشت و باید دید که نتیجه آن ها چه خواهد شد.

در روز های اخیر نام توماس توخل پیرامون نیمکت منچستر یونایتد مطرح شده بود اما حالا با ماندن اریک تن هاگ، توماس توخل باید به دنبال تیم دیگری بگردد.

1470