مذاکرات دوباره توخل با مدیران منچستریونایتد

مذاکرات دوباره توخل با مدیران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- توخل دوباره مذاکرات با مدیران منچستریونایتد را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از کریستین فالک، سه‌شنبه‌ی هفته گذشته، جلسه‌ای میان توماس توخل و سرجیم رتکلیف برگزار شد و دو طرف، ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

پس از یک و نیم سال ناامیدکننده‌ی توماس توخل با بایرن مونیخ و کسب تنها ۱ جام در این بازه، و پس از رد شدن پیشنهاد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ توسط توخل، سرانجام، طرفین تصمیم به جدایی گرفته و بایرن مونیخ غرامتی قریب به ۱۱ میلیون یورو به این مرد آلمانی پرداخت کند.

اما طبق ادعای رسانه‌ها، دلیل اصلی نپذیرفتن پیشنهاد تمدید بایرن مونیخ، اطمینان توخل از بازگشت به لیگ برتر انگلستان بود؛ جایی که انتظار می‌رفت پیشنهاد مد نظر او از شیاطین سرخ دریافت شود.

در نهایت، طبق ادعای کریستین فالک، توماس توخل و هیئتی از منچستریونایتد به رهبری سرجیم رتکلیف، در شهر موناکوی فرانسه به تبادل ایده‌ها پرداختند و شرایط عقد قرارداد، در صورت اخراج اریک تن هاگ را بررسی کردند.

توخل در این گفت‌ و گو توضیح داده است که چگونه می‌تواند بازیکنانی مانند مونت و سانچو را به اوج خود بازگردانند، مشابه کاری که با آنتونیو رودیگر در چلسی داشته است. افشای هرگونه اطلاعاتی درباره این ملاقات از مدیران منچستریونایتد تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد و برای سرنوشت پست مربی‌گری این باشگاه، باید تا اعلام رسمی این موضوع منتظر ماند اما اکنون اطمینانی حاصل شده است، که سرمربی سال آینده شیاطین سرخ از بین اریک تن هاگ یا توماس توخل انتخاب خواهد شد.

1428