پیشنهاد فولاد به اسدبیگی؛ سینا به اهواز می‌رود؟

پیشنهاد فولاد به اسدبیگی؛ سینا به اهواز می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است که هافبک دفاعی بیست و هفت ساله پرسپولیس در جهت تهسیل ثبت قرارداد سعید مهری با فسخ یک‌طرفه از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. 

به گزارش فوتبالی، به تازگی خبر پیوستن سعید مهری هافبک سابق استقلال تهران به پرسپولیس رسمی شده است اما مدیران باشگاه برای ثبت قرارداد او باید یک نفر را از لیست تیم خارج کنند. 

طبق بررسی‌های خبرنگار فوتبالی، باشگاه فولاد با سینا اسدبیگی تماس‌هایی داشته و احتمال پیوستن این بازیکن به جمع قرمزهای اهواز وجود دارد.

اسدبیگی که از حضور در تمرینات پرسپولیس منع شده، حال باید به سرعت تکلیف تیم جدیدش را مشخص کند زیرا فرصت زیادی تا پایان نقل‌‌وانتقالات تابستانه باقی نمانده است. این هافبک دفاعی تنومند ‌اسبق هوادار و ذوب آهن، سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را در پرسپولیس دارد و بی‌میل به حضور در اهواز نیست. البته در این بین برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از منصرف شدن پرسپولیس دارد و ممکن است بازیکن دیگری مازاد شود.

یحیی گل‌محمدی که در پست سینا اسدبیگی، پوریا سرآبادانی را در اختیار دارد، مایل است سینا اسدبیگی را هم جذب کند. طبق شنیده‌ها فسخ یک‌طرفه با سینا، می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود و باید دید این اتفاق چه مسائل حقوقی را به‌دنبال خواهد داشت.

در همین راستا وحید حیدریه، مدافع فولاد در لیست مازارد قرار گرفته تا جا برای سینا اسدبیگی باز شود. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار اسدبیگی است و آیا او راهی فولاد می‌شود یا نه.

۵۷۹۳