پشت پرده حضور یحیی گل‌محمدی و نصیرزاده در تهران؛ مشکلی که شاید حل شود و شاید نه!

پشت پرده حضور یحیی گل‌محمدی و نصیرزاده در تهران؛ مشکلی که شاید حل شود و شاید نه!

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس اخبار منابع موثق، سرمربی فولاد همراه با مدیرعامل این تیم اکنون در تهران حضور دارند تا بتوانند یک مشکل مهم را حل کنند.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی بعد از پایان همکاری‌ خود با پرسپولیس، در آستانه پذیرش هدایت تراکتور قرار داشت که این اتفاق رخ نداد.

 چند ماه بعد از مذاکره سرمربی فصل گذشته پرسپولیس با تراکتور، گل‌محمدی پای میز مذاکره با فولادی‌ها نشست و با مدیران این باشگاه خوزستانی برای همکاری 2 ساله به توافق رسید تا با بازگشت یحیی، جذابیت لیگ بیست‌وچهارم بیشتر شود.

فولادی‌ها فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را براساس خواسته‌های یحیی گل‌محمدی پیش بردند. نارنجی‌پوشان اهواز اردوی تدارکاتی برون‌مرزی خود را در کشور امارات برپا کردند تا با آمادگی هرچه بیشتر در فصل جدید حاضر شوند. در شرایطی‌که فولادی‌ها باید جمعه‌شب در قائمشهر، اولین بازی خود در فصل جدید را برابر نساجی برگزار کنند، طی 24 ساعت اخیر موضوع قطع همکاری یحیی گل‌محمدی با فولاد خوزستان خبرساز شده و غیبت او هم به این شایعات دامن زده است.

ظاهرا یحیی گل‌محمدی به خاطر برخی مشکلات نمی تواند با فولاد کار کند و به همین دلیل گل‌محمدی جهت پیگیری این موضوع در تهران حضور دارد. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد هم به این دلیل به تهران سفر کرده است تا بتواند این موضوع را پیگیری و حل کند.

مشکلی که تا این لحظه باعث شده او نتواند روی نیمکت تراکتور بنشیند و حالا فولادی‌ها امیدوارند که در آستانه لیگ، بتوانند مشکل سرمربی‌شان را حل کنند.

5793