رسمی؛ هافبک بارسلونا یک سال از میادین دور خواهد بود

رسمی؛ هافبک بارسلونا یک سال از میادین دور خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - مارک برنال هافبک جوان بارسلونا روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت که عمل او زیر نظر دکتر خوان کارلوس مونایائو در بیمارستان بارسلونا موفقیت آمیز بود و به شکل رضایت بخشی پیش رفت.

به گزارش  فوتبالی، با توجه به شدت جراحت و روند درمان، مشخص شد که مصدومیت وی شدیدتر از چیزی است که تصور می شد و زمان ریکاوری برنال دوازده ماه تخمین زده می شود و بدین ترتیب این بازیکن به طور کامل یک سال از میادین دور خواهد بود. 

قطعا دوری یک ساله از میادین برای مارک بسیار سخت و دشوار خواهد بود. در حالی که گاوی به مراحل پایانی درمانش رسیده، برنال تازه باید مراحل سخت ریکاوری را شروع کند و پیش بینی می شود که اواخر تابستان سال آینده بتواند به میادین برگردد. 

برنال یکی از شگفتانه های فلیک در شروع فصل بود که نظر مثبت هانسی فلیک را جلب کرده بود. این بازیکن با وجود آن که فقط 17 سال سن دارد، به واسطه هوش و استعدادش توانسته بود در ترکیب بارسا جای بگیرد و بارسایی ها تصور می کردند که بالاخره جانشین بوسکتس را پیدا کرده اند او با بدشانسی بزرگی مواجه شد و مصدومیت رباط صلیبی باعث شد تا یک سال از مسیر فوتبالش از بین برود. 

4125