هافبک فرانسوی رئال مادرید در لیست فروش قرار می‌گیرد؟

هافبک فرانسوی رئال مادرید در لیست فروش قرار می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اورلین شوامنی، هافبک فرانسوی و جوان رئال مادرید اخیرا تحت بررسی مدیران باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در چند فصل اخیر سعی کرد تا آهسته آهسته خط هافبک خود را بازسازی کند. خرید بازیکنان جوانی همچون ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، فدریکو والورده و البته جود بلینگام، باعث شد تا مثلث رویایی رئال مادرید در خط هافبک از ترکیب اصلی این تیم فاصله بگیرند. کارلوس کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست، تونی کروس تابستان امسال از فوتبال بازنشسته شد و لوکا مودریچ هم دیگر بازیکنی ثابت در ترکیب رئال مادرید نیست.

اما با شروع فصل جدید، هواداران رئال مادرید احساس کردند که خط هافبک تیمشان خلاقیت کافی را ندارد و پس از رفتن تونی کروس و نیمکت‌نشینی لوکا مودریچ، دیگر بازیکنی وجود ندارد که بتواند پاس‌های کلیدی ارسال کند. هرچند فدریکو والورده و جود بلینگام گاهی اوقات این کار را به خوبی انجام می‌دهند، اما اورلین شوامنی چندان توانایی ارسال پاس‌های بلند و خط‌شکن را ندارد، به همین خاطر برخی از هواداران و کارشناسان اعتقاد دارند این هافبک فرانسوی ریتم بازی رئال مادرید را کند می‌کند.

به نقل از نشریه آ اس، عملکرد اورلین شوامنی در رئال مادرید مورد بررسی قرار گرفته است. مدیران متوجه شده‌اند که تیمشان با نبود شوامنی گل‌های کمتری می‌خورد. این نکته نشان می‌دهد که در نبود این بازیکن، سازمان دفاع رئال مادرید سر و شکل بهتری پیدا می‌کند.

اخیرا صحبت‌هایی مطرح شده است مبنی بر این‌که رئال مادرید در تابستان سال آینده برای خرید رودری و جاشوا کیمیش اقدام می‌کند. خرید یک بازیکن در این پست می‌تواند به منزله فروش شوامنی باشد.

1428