نقل و انتقالات/ پیشنهاد 120 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای ستاره برزیلی رئال مادرید؛ علاقه دوباره چلسی به ستاره فرانسوی

نقل و انتقالات/ پیشنهاد 120 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای ستاره برزیلی رئال مادرید؛ علاقه دوباره چلسی به ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد به پشتوانه مالک جدید خود، آماده است تا پیشنهادی بزرگ برای جذب ستاره برزیلی رئال مادرید ارسال کند. 
به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به بازار داغ شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا خواهیم انداخت.
منچستر یونایتد آماده است تا پیشنهادی 120 میلیون یورویی را برای رودریگو، وینگر رئال مادرید ارسال کند. این انتظار می‌رود که با انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، رودریگو برای فروش در دسترس باشد. (Defensa Central - Spain)
.
همچنین استوائو، استعداد 16 ساله برزیلی پالمیراس، که مورد توجه رئال مادرید، بارسلونا و چلسی نیز قرار دارد، در لیست خرید منچستر یونایتد حضور دارد. (Defensa Central - Spain)
.
چلسی برای فروش روملو لوکاکو، در حال مذاکره با سران لیگ عربستان است. آبی ها در ابتدا مبلغی در حدود 60 میلیون یورو را در نظر داشتند اما حالا قبول کرده است که ممکن است به مبلغی کم‌تر رضایت دهند. (Sacha Tavolieri)
.
ریکاردو کالافیوری، مدافع میانی 21 بلونیا، به لیست خرید تاتنهام راه پیدا کرده است. (Tuttomercatoweb - Italy)
.
تصمیم ژابی آلونسو برای باقی ماندن در بایر لورکوزن باعث خواهد شد تا فلوریان ویرتز شانس ترک این تیم و پیوستن به منچستر سیتی یا لیورپول را رد کند. (HITC)
.
رئال مادرید در راستای آماده سازی برای پروژه خود برای سال 2025، شرایط فلوریان ویرتز را از نزدیک زیر نظر گرفته است. (Relevo - Spain)
.
چلسی آماده است تا علاقه خود به اورلین شوآمنی، هافبک فرانسوی رئال مادرید را از سر بگیرد. خود شوآمنی هیچ علاقه ای به ترک تیم فعلی خود ندارد اما چلسی مایل است تا هرکاری را برای انجام این معامله انجام دهد. (Fichajes - Spain)
2102