ادعای نکونام؛ یک نفر در باشگاه از اول دنبال مربی خارجی بود

ادعای نکونام؛ یک نفر در باشگاه از اول دنبال مربی خارجی بود

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام در یک مصاحبه عجیب ادعای جالبی کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی احتمال اخراج جواد نکونام در یکی دو روز گذشته کمتر شده بود اما مصاحبه توفانی و شبانه او باعث شد تصمیم مدیران باشگاه و مدیران هلدینگ خلیج فارس به قطعیت برسد.

قبل از شروع فصل جدید شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری با نکونام و آمدن یک مربی خارجی به گوش می‌رسید. حتی به گفته فرشید سمیعی دو بازیکن بوسنیایی هم در زمانی جذب استقلال شدند که احتمال قطع همکاری با نکونام وجود داشت. اما در نهایت نکونام فصل را با استقلال شروع کرد.

حالا اما ساعاتی پیش او در مصاحبه‌ای تند ادعا کرده که یک نفر در باشگاه استقلال از اول به دنبال مربی خارجی بود. نکونام در این باره گفته است: «من این قول را به هواداران می‌دهم در حالی که می‌دانم یکی از همین آقایان از اول هم دنبال مربی خارجی بوده و قبل از آن که مشکلات برای ادامه همکاری من با استقلال مرتفع شود، با مربی خارجی توافق هم کرده بودند. همچنین با سرمربیان خارجی مختلفی در همین چند روز گذشته مذاکره کرده‌اند که یکی از آنها اتفاقا با من در ارتباط است! ایرادی ندارد، باشگاه می‌تواند با هرمربی دوست دارد مذاکره کند ولی چرا یک هفته، تیم را به حال خود رها کرده‌اید تا شایعات مختلف ذهن بازیکنان و تیم من را خراب کند؟»

نکونام در دفاع از خودش مثال‌هایی از فوتبال اروپا هم زده است: «فوتبال بُرد دارد، باخت هم دارد و مگر قرار است هیچ تیمی نبازد؟ منچستر یونایتد بعد از جدایی آلکس فرگوسن حتی یک جام قهرمانی در پریمر لیگ انگلیس نگرفته یا منچسترسیتی گران‌ترین تیم دنیا تازه فصل گذشته توانست قهرمان چمپیونزلیگ شود یا پاری سن ژرمن با آن همه ریخت و پاش هنوز به این آرزوی بزرگ نرسیده است. آیا مدیران آنها با یک باخت قهرکرده و تغذیه تیم را قطع می‌کنند؟ یا گوشی خود را خاموش می‌کنند و هیچ حمایتی از تیم و بازیکنان خود انجام نمی‌دهند؟ نه! فوتبال این نیست و اصولا ورزش یک جامعه معرفتی است.»

1359