اتفاق عجیب؛ حذف و اضافه نکونام توسط مرادمند!

اتفاق عجیب؛ حذف و اضافه نکونام توسط مرادمند!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی هفته گذشته باشگاه استقلال برخی بازیکنان این تیم را هم وارد حاشیه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در اقدامی هماهنگ، تعدادی از بازیکنان استقلال در حمایت از جواد نکونام اقدام به انتشار یک استوری مشابه در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام کردند. در این استوری تصویری از شادی گل بازیکنان استقلال که به سمت نکونام دویده‌اند دیده می‌شد. بالای تصویر هم نوشته بود: «همه با هم هستیم». در نهایت هم هشتگ «استقلال» در استوری نوشته‌ شده است.

این اتفاق بعد از آن افتاد که خبر عبور مدیران هلدینگ از نکونام و مذاکره آنها با فرهاد مجیدی و چند مربی خارجی رسانه‌ای شد. اتفاقی که نشان می‌داد مدیران هلدینگ دیگر اعتماد و اعتقادی به سرمربی فعلی تیم‌شان ندارند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال چند روزی به این خبرها واکنش نشان نداد اما در نهایت یک بیانیه مبهم و سردرگم‌کننده صادر کرد. این اتفاق باعث شد برخی از بازیکنان تصمیم به حمایت از نکونام بگیرند و یک استوری حمایتی را به صورت مشترک منتشر کنند.

اما نکته عجیب، حرکت محمدحسین مرادمند مدافع تیم استقلال بود که ابتدا در این استوری، تصویر جواد نکونام را برش داده بود و از استوری خود حذف کرده بود اما پس از دقایقی همان تصویر را با جواد نکونام منتشر کرد! به نظر می‌رسد محمدحسین مرادمند قصد داشته با برگرداندن تصویر نکونام به استوری خود اخبار مربوط به جدایی‌اش از این تیم را تکذیب کند.


1359