اختلاف محمدحسین مرادمند با استقلال؛ لطفا توافقی جدا شو!

اختلاف محمدحسین مرادمند با استقلال؛ لطفا توافقی جدا شو!

پایگاه خبری فوتبالی- اختلاف محمدحسین مرادمند با مدیران استقلال مالی است و مشخص نیست مشکل او حل می‌شود یا نه.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی خود داشت و محمدحسین مرادمند یکی از مهره‌های قابل اعتماد جواد نکونام در ترکیب تیمش بود. مرادمند در بازی با ملوان هم برای استقلال گل سه امتیازی زد تا بیش از پیش اثر خود در تیم جواد نکونام را نشان بدهد.

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم اخبار ضد و نقیضی در مورد قطع همکاری محمدحسین با استقلال به گوش می‌رسید، این بازیکن هم با شرکت نکردن در تمرینات مهر تاییدی بر تمام شایعات زد تا در مسیر جدایی از جمع آبی‌ها قرار بگیرد. باشگاه استقلال اما پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با ارسال نوتیسی، قرارداد محمدحسین مرادمند را به مدت یک سال دیگر و البته با افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته تمدید کرد. طبق شنیده‌ها رقم قرارداد مرادمند برای لیگ بیست‌وچهارم 15 میلیارد تومان است و همین مبلغ باعث نارضایتی این بازیکن شده چرا که او اعتقاد دارد بیشتر از این حرف‌ها می‌ارزد.

حالا مدیران استقلال سعی دارند نام محمدحسین مرادمند را از لیست خود خارج کنند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است. اگر استقلال بدون رضایت مرادمند نام او را از لیست خارج کند، این بازیکن می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و تمام مطالباتش را از استقلال وصول کند. باید دید درنهایت پرونده مرادمند و استقلال به کجا ختم می‌شود و آیا این بازیکن که در طی یکماه گذشته با تیمهای مختلفی از جمله پرسپولیس مذاکره کرده بود، با استقلال به توافق می‌رسد یا نه.